Kondis som en murstein Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg sa til samboer at nå sparker lillen, så du kan jo komme og se om du kjenner noe. Regnet ikke med det i og med at jeg kun er 16+3, men han synes det er så stas ) Han kjente ingenting med hånda, men han la øret mot magen min og sa at han hørte små dunk. Kan det være lillen han hørte eller var det bare mine tarmer etc. som ga lyd fra seg?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Det var nok desverre din puls/hjertelyd han hørte, tror jeg. Mannen min hører fortsatt ikke hjertelyden til babyen vår ennå (med øret inntil magen) og jeg er 26+3 i dag (og annengangs).
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Mannen min kan ikke høre hjertelyden til babyen, men han hører sparkene.Er 25+4. Jeg tror det kan ha vært spark han hørte hos deg. (høres ut som små plopp nå og da. ikke regelmessig.)
Victorials Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Jordmor har fortalt meg at det ikke er mulig å høre hjertelyden med å legge øret inntil magen uansett hvor langt på vei du er... Man må ha jordmorstetoskop eller doppler for og høre... Men kan jo hende at han snart kjenner spark!!
Kondis som en murstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 Hehe, ja det var spark jeg mente hele tiden ) Hjertelyd er nok umulig å høre ja... Men de små dunkene var nok spark!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Ja var sikkert spark han hørte Kjøp deg et stetoskop så kan du høre selv også Skjønner ikke hvor de andre her fikk det fra at du mente hjertelyd. Du skrev jo ikke det noe sted
Victorials Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Nei det var jo sant... Jaja, du fikk vel svar på det du lurte på? Til slutt.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå