Gå til innhold

Oj! Tror drømmen min går i oppfyllelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt en drøm om å starte egen brudesalong. Snakket litt løst og fast om det en tid. Men har aldri kommet i gang.

Så skjer alt på likt....

Pappas kusine, bor i USA, og har drevet brudesalong i mange år. Nå skal hun legge ned salongen, og har tilbydd meg å kjøpe opp hele butikken hennes for en symbolsk sum. Det er snakk om flere hundre kjoler, sko, slør, smykker, underskjørt, diademer + + + +

Så snakker jeg med ei venninne nå som vil være med å invistere i dette.

Blir litt skremt og gira på engang. Er mye vi må lære oss om å drive salong, økonomi, skatt,moms osv osv osv.

I første omgang kommer vi til å starte en slags "nettbutikk" der folk kan se kjolene, og se hva vi har på lager. Så kan de bestille, eller avtale tid for og komme å prøve, eller vi kommer med noen kjoler hjem til deg. Så sant man bor i noenlunde nærhet.

Gleder meg til kjolene kommer. Får ikke alt på en gang da. Blir sendt litt og litt etterhvert som hun stenger ned butikken.

Gleder meg!!!!

Hvis vi får lagt oss opp en egenkapital får vi kanskje råd til å åpne denne drømmesalongen vår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW, så kult då!!!!!!

Håpe virkelig du får muligheten til å få drømmen din oppfylt, høres jo kjempe spennende ut!

Kjempe positivt å ha en nettbutikk og, tror ikkje d e så veldig mange av de, men e jo ikkje sikker då!! hvertfall diadem, underskjørt o.l kunne eg komt til å kjøpt på nettet, men ikkje kjole tror eg. dersom eg ikkje allerede hadde prøvd kjolen en annen plass då så klart så eg visste kossn den va på..

Masse lykke til mosse, måtte drømmene dine gå i oppfyllelse:)

Skrevet

oj høres spennende ut det:) hvorfor ikke:) blir sikkert kjempe arti:) må jo vere en drøm det. å jobbe på en brudesalong hehe. det kunne jeg også ha tenkt meg:)

Skrevet

hvor skal du åpne den?jeg har også allltid hatt lyst til å åpne egen salong!

Skrevet

Vi vet ikke helt hvor vi skal åpne salong enda. Det som ville passe best for oss er Strømmen området. Men der er konkuransen veldig stor. Bare i Lillestrøm er det tre brudesalonger.

Så dette må vi tenke på.

Underskjørt, diademer, osv kommer til å bli lagt ut på nett. Har snakket med folk og de fleste kan tenke seg å kjøpe slikt på nett, mye enklere å handle hjemme.

Har ei venninne til som skal ta frisørutdannelse nå, hun vil gjerne spesialisere seg innen brudehår, og kommer til å bli vår samarbeidspartner.

Dete er spennende altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...