linken Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Forrett: Spekeskinke med flatbrød, rømme og honning-melon. Hovedrett: Hjortestek med timianstekte potetbåter, fløtestuet sopp, asparges, rosenkål og gulerøtter. Toppet med rømme, tyttebær og viltsaus. Dessert: Varme bjørnebær med hjemmelaget vaniljeis. Nattmat: Pølser i brød/lomper.
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 GODT! I tillegg til pølsene ville jeg gjerne hatt litt chips o.l. Elelrs høres dette helt kjempedeilig ut, og med gode viner til blir det helt topp. *vannimunn*
Serial mom Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Høres supert ut! :-) Spiser ikke kjøtt selv,bare kylling og fisk,så selv ville jeg håpet på litt røkelaks og kanskje noen stykker med kalkunsteik som supplement til kjøttet dere serverer,men antagelig er det ikke mange som er som meg,så jeg hadde ikke forventa å få det,altså!(dersom det ikke var søstra mi som gifta seg da,da er det lov å kreve litt særbehandling,he-he!) Varme bjørnebær med is er jo dødsgodt da,nam nam:-) *sleiker seg rundt munnen*
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hey,det er nesten det samme som vi spiste!!!! Forretten og desserten er prikklik. Vi spiste helstekt ytrefilet av okse,fløtegratinerte poteter,sauterte grønnsaker og en fantastisk saus til middag. Glemmer aldri den middagen. Hørtes godt ut det dere skal ha!!!! (Nattmat hadde vi ikke)
mamma*til*tre Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Det hørtes jo velig godt ut. Ble nesten sulten av å lese:) Men er ikke så glad i pølser..men det er jo en smakssak. Flott meny!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Vi skal være 85 til middag, så må nok "bare" ha steik. Ytefilet til så mange blir dyrt, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå