Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hvor lang tid brukte dere på å lese den? Jeg driver og leser den nå,men det er jo ikke hver kveld jeg fåe lest...,og jeg lurer på om en burde lese den fort som f...,eller går det like bra og bruke en uke på den? Hvis ikke det,så burde jeg begynne på nytt nå iallefall..
Flyme Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Jeg leste boken på senga litt hver kveld. Røyker enda..... Har hørt at for best effekt, bør man lese gjennom den så fort som mulig for ikke å glemme av noe.... Burde vel prøve en gang til...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Må vel innrømme at jeg aldri ble ferdig med den, synes det var det samme hele tiden.. Sikkert lurere å lese den over en uke , poenget er jo at en skal venne seg til tanken og slikt, tror det er mangen som bruker mye mer en en uke. Lykke til!!
Gizom81 Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg fikk boken 12 februar og var røykfri 18 samma mnd... Syns boka var gøyal og hadde jo lyst å slutte før jeg ble gravid. Klart den repeterer tingene... det er jo nettop derfor den fungerer!!! Banker tingene inn i hue på deg! Lykke til!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg leste den på ca en måned. Jeg syntes den var spennende. Når jeg begynnte på siste halvdel av boka gledet jeg meg til slutten, for jeg VILLE slutte.. Men det var jo ikke pice of cake etterpå, men når jeg kjente at trengselen begynnte å melde seg, leste jeg bare i boka igjen Anbefaler boka på det sterkeste til dem som enda ikke har lest den!
En liten mamma Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg leste den da jeg var student, for tre-fire år siden tror jeg. Leste den på bussen frem og tilbake til skolen, og tipper jeg brukte iallefall en uke på den -kanskje to. Sluttet å røyke da jeg hadde lest halvveis, og har ikke røykt siden! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Leste boka på ca en uke, og røyker fremdeles..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Ehm bare tull den boka mener jeg! Jeg begynnte å lese boka etter noen venninder anbefalte den det var lenge før jeg ble gravid da. Jeg slutta ikke da. Mine venninder sluttet et par dager ,men begynnte igjenn.. Når jeg ble gravid bestemte jeg meg for en dato og slutta da på dagen, ennå jeg hadde røkt i 8.år!! Hørte hjertelyden til den lille og det var inspirasjon nokk til å slutte. Har vært røykfri i over 2.uker nå, helt j..... tungt ,men men.. Håper det går bra.. Lykke til;)...
klar for #2 Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Leste den ut på tre dager, og slutta da. Angrer nesten på at jeg ikke leste boka før, for å slutte å røyke er noe av det letteste jeg har gjort! Faktisk såååå mye lettere enn å slutte å spise sjokolade for eksempel! Slutta for tre år siden nå, altså lenge før jeg engang planla graviditet. Anbefaler boka på det sterkeste jeg!
Freyja Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg brukte ca ett par uker på boka og sluttet på dagen. Anbefaler den på det sterkeste!!!!
Bibbi W Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg brukte ca en mnd på å lese den, og sluttet å røyke på dagen. Har ikke hatt lyst på røyk siden, og har nå vært røykfri i over 2 år. Dersom du er gravid, bør du kanskje lese den litt fortere. Husk å ha et åpent sinn, og ikke vær kritisk. Og vær nøye med å følge instruksjonene i boka, så går det så bra så. Lykke til:-)
jippi 3 gang Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Akkurat som jeg skulle sagt det selv, det beste jeg noen gang har gjort for meg selv!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Brukte etpar uker, og var ferdig med røyk da boken før boken var avsluttet. Har holdt meg røykfri siden - 3 år. Og minner meg selv på: Det er ingenting som heter "bare en sigarett"... Har innimellom mareritt om at jeg røyker. Men det skulle vel bare mangle da jeg røkte en hel del fra jeg var 14 til jeg var 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå