Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Bare lurer på hvordan det går med dere? Har pappa`n til Emilia mye kontakt da...? Kanskje det er frekt av meg å spørre...? Syns jo at det er så gøy å følge med på hjemmesiden din Emilia er en skikkelig prinsesse
Mamsen86 Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Heisann! =) Alt er bra med oss. Vesla har hatt litt mageknip i natt, men nå ser det ut til at det går bra med henne. Hun har iallefall sovet et par timer nå! =) Har hatt så vondt av hun i natt og i dag, dakar! Hun er jo så liten.. Men som sagt, det ser ut til at det går mye bedre med hun nå! =) Nei, det er absolutt ikke frekt av deg å spørre! Jeg har vært veldig åpen om den saken, så jeg kan jo ikke forvente at folk skal la være å lure.. Men nei, kontakten er ikke så bra.. Han ringte meg på fredag, spurte om jeg hadde født osv! Og da fortalte jeg jo hele historien, at jeg fødte på søndag, at hun var 4110 gram osv.. Og han begynte faktisk å gråte! Men så har det blitt stille igjen.. Jeg orker ikke mer, det er falskhet alt sammen! Jeg har for lengst vendt meg til situasjonen.. Men håper bare at han kan forstå at jeg ikke orker å ha det sånn, enten så forsvinner han for godt.. Eller så stiller han opp! Det finnes ingen mellomting.. Det gjør ikke vondt for min del, jeg trives faktisk alene! Men han er jo faren til Emilia - og ingenting kan forandre på den saken! Så endel av meg håper jo at han strammer seg opp.. Men.. Ja, jeg vet ikke.. Det er en vanskelig situasjon! Har felt mangen tårer over dette! Men nå som Emilia er her, så er jeg nødt til å være sterk for oss begge.. En dag så vil hun jo lure.. Ja - er hun ikke herlig? Åh, er så forelska i den lille jenta der! Hun har virkelig vist meg hva ekte kjærlighet er, hva ekte lykke er! Hvordan går det med dere da? Alt er bra? Klemmer fra oss <3
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Uff mageknip er ikke noe særlig nei, prøv litt sukkervann, det hjelper og gjør underverker Det er rart, men når man blir mamma så er det ingenting annet i hele verden som betyr noe Blir litt trist når Emilia sin pappa ikke har sett henne enda, håper han snart forstår hva det er han går glipp av... Men i din situasjon skjønner jeg godt at du trives alene med Emilia, det er bedre å være alenemor enn å være i et forhold som ikke fungerer. Nå er jeg heldig som har en super samboer, og han er en kjempefin pappa, men hvis han noen gang gjør noe, så vet jeg at jeg kaster han ut på dagen, for min sønn og jeg fortjener bedre Vi har det fint vi, hyggelig at du spør Jeg har vært helt slått ut hele uken med lungebetennelse da Så jeg har såååå dårlig samvittighet ovenfor lillemann for at jeg ikke har hatt så mye energi til han Han har vært hos besteforeldrene sine i 2 netter, grusomt for mamma Men i ettermiddag skal vi hente han, og når jeg blir litt friskere skal jeg kose kose kose Kan jo ikke nusse han vettu, grusomt *klem*
Mamsen86 Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, har hørt om dette sukkevann-trikset! Men hun hadde det heldigvis mye bedre i går, har sovet i nesten hele natt! Ga hun mat i tolv tiden og igjen rundt halv seks.. Så det har vært en deilig natt, hehe! Merker at jeg trengte de timene der, ja.. Var helt utkjørt i går! Men nå er jeg jo så heldig at familien min stiller opp 100% da, så mamma var jo ute en tur med vesla i går.. Så LITT søvn ble det jo! Men nå vet jeg iallefall om det sukkervann-trikset til neste gang.. Regner ikke med at dette var et engangs-tilfelle, hehe! Forresten.. I dag så er jeg overbevist om at mini smilte bevisst til meg! Hun lå i vogna si, så kom jeg for å ta hun opp og da kom DET smilet! Ble helt rørt, jeg.. =' ) Det er jo så herlig! Man vet liksom at det er fantastisk å bli mamma.. Men at det skulle bli så herlig som dette?! Det kunne jeg aldri ha forestilt meg! Aldri vært så lykkelig før, jeg.. Tihi! Ja, jeg syntes at vi klarer oss veldig bra alene.. Det er jo så klart litt slitsomt å være alene, sånn som i går natt når hun ikke hadde det noe bra! Det hadde nok vært litt lettere om han hadde vært der da.. Men vi har det veldig bra sammen - Emilia & jeg! Men jeg håper jo at han endag forstår hva han går glipp av.. Det som er synd er jo at det kan være for lite, for sent! Jeg har sagt til han at jeg elsker den jenta der høyere enn jeg elsker meg selv, å at jeg aldri kommer til å la noen såre henne. Ikke engang han! Så som sagt; Det er jo alt eller ingenting.. Og tiden flyr jo, hun er jo snart to uker gammel! Og jeg har kun fått èn telefon.. Ikke det at jeg hadde forventet meg så mye mer, men man har jo alltid et lite håp da! Huff da, lungebetennelse hørtes ikke noe godt ut! =( Hehe, kan tenke meg at det er grusomt for mor å være borte fra lillemann! Herregud, jeg sippa jo bare jeg la Emilia i sin egen seng for første gang, hehe! Kan tenke meg at det blir kos å få han hjem igjen! =) Hvor "gammel" er den vesle gutten din, forresten? Mulig jeg har spurt før, eller at du har sagt det.. Men.. Kall meg for gullfisk, hehe! Hadde ikke hodet mitt vært skrudd fast, så hadde jeg nok glemt det her & der også, tihihihi! Uansett.. Du får ha god bedring!!!! Håper du blir frisk snart så du kan nusse ihjel den lille smurfen din!! De er jo så gode å nusse på, tihi! Klemmer fra oss to<3
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Min lille Teodor er 3,5 mnd, tenk som tiden flyr! Ligger bilder av han under nicket mitt på albumsidene Det er verdens beste følelse når babyen din smiler til deg Lillemann sovner med et smil, og smiler så stort til meg når han våkner Ingenting er vondt eller tungt i verden når man får et nydelig smil Savnet Teodor så fælt i gårkveld at jeg satt der med den lille sokken hans og snufset litt
Mamsen86 Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Så utrolig nydelig! Jeg elsker babyneser, skjønner du.. Dem er til å spise opp! Og for en nusselig liten nese han har' a! Nååhmen! Så vakker, satt å sov inni det blå teppet sitt! Vakker han er!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Hihi, tusen takk Blir aldri lei av å høre sånt Nesen har han fått av sin mamma, og ørene, men ellers er han en liten pappa-gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå