Gå til innhold

Fest - litt rar tellling


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer,

 

Jeg synes det er litt rart at dere har telt dere frem til at 17. november er den datoen som passer best, så vidt jeg kan se (ser jeg i kryss?) er det tre eller fire som sier at de ikke kan den datoen. Har forstått at det er en del som ikke kunne helgen etter også, så da kommer jeg til at det er den 11. november som ut fra innleggene her er den datoen som passer best for de fleste, tar jeg feil??

 

Litt sugen på en fest, skjønner dere :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal prøve å gi en forklaring siden det er jeg som har laget den utrolig avanserte og flotte tabellen, he he...

 

Grunn nr. 1: 11. november er en lørdag. Det er ytret ønske om å ha festen en fredag, for det passer visst best for mange.

 

Grunn nr. 2 - fredag 17.november er datoen der flest har svart tydelig "ja". Det er mange "kanskje" og "?" i opptellingen og "ja" teller mer enn disse.

 

Det blir visst ikke lett, dette her. Bare fint at du sjekker altså! Jeg skal finlese alle trådene enda en gang til før vi bestiller bord i hvert fall :)

 

Skrevet

Litt sent ute da kanskje, men hvorfor sto ikke fredag 10. november på listen...bare lurer altså, er ikke muggen for at det blir den 17. november, bare litt misunnelig ;-))

Skrevet

For da kan ikke jeg :)

Og siden jeg er en av dem som tok initiativet til fest og ble utpekt (?) til komité, foreslo jeg såklart bare de datoene det passet for meg. He he...

 

Skjønner godt at du gjerne vil bli med, for jeg tror det blir kjempemoro! Jeg har heller ikke møtt noen før. Skal treffe strikkballen for første gang på onsdag og planlegge litt.

 

Men... som sagt - vi tar en siste opptelling før noe spikres endelig. Bare kjipt at det ikke passer for alle, uansett hvilken dato det blir...

Skrevet

Da skal jeg ikke mase mer, bare si at dette var et kjempebra initiativ, Karomamma! Det blir sikkert knallgøy, jeg får trøste meg med at jeg i hvert fall slipper kuppelhue dagen derpå ;-))

Skrevet

Skjønner frustrasjonen hypersusmor. Kjedelig at det aldri passer for alle. Men da må vi jo bare møtes snart igjen slik at vi får med deg også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...