Tamline Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg bare lurer på om det er noen som har det på samme måte.... Jeg og samboeren min har nesten ikke sex for tiden. Jeg er 10 uker på vei, og er veldig kvalm til tider. Når vi har lagt oss, og han begynner å stryke på meg eller kysse meg, da blir jeg utrolig uvel...jeg klarer det ikke. Tanken på sex byr meg imot, og dette plager meg virkelig, for jeg har jo lyst til å ha lyst...Jeg føler bare for å ligge helt alene om nettene, uten noe kroppskontakt, og jeg vet at dette sliter på ham. vi har snakket om det, og han forstår, men jeg får dårlig samvittighet uansett, og jeg merker at han blir redd for at jeg ikke tenner på ham lenger...what to do?
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Ikke ha dårlig samvittighet for det! Nå har du så mange andre tanker om din egen kropp, det er jo plutselig huset til en liten bebi! Og kanskje du også er litt bekymret for å ha sex? Det var jeg og mannen min til et stykke uti graviditeten. Men så plutselig ble sex fryktelig interessant!!!!! Bare trøst kjæresten din med det du! Nesten alle blir mer kåte pga blodtilstrømninger!!!! Og sex blir bedre. Men så kommer slutten, og magen er stor og i veien, bebien spreller og alt er vanskelig!!!! Opp og ned går det. Og det gjør det for alle par, gravide eller ikke! Men etter regn blir det sol vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå