愛 siusiu 龍 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 mannen min og jeg har alltid hatt mye sex og jeg har alltid klart å tenne ham med et blikk. men nå er jeg i uke 26 med nr 2 og de siste gangene har han ikke fått stå... den har vært helt død.........uansett hvor mye vi har prøvd å få den opp vil den ikke! han har realt morrabrød så det er vel ikke potensen det er no i veien med tror jeg.. kan det være at han rett og slett syns jeg er en turn off? at han ikke klarer å bli kåt på meg lenger? han sier selv at han vil ha sex, men lille willy ikke vil. jeg er fryktelig frustrert for vi er jo unge og gift og kanskje litt tidlig og miste lysten på meg........?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Tror aldri han mister lysten på deg resten ta livet sitt liksom;P hehehe At han ike får reisning var jo kjempe leit å høre:/ Du er ikke turnoff, du er bare gravid kjære, og det påvirker sikkert han også kansje? Men på hvilken måte vet jeg ikke for jeg er ikke mannen din;) hehe skal ikke jeg vere noe Dr.Phil her, men jeg håper det ordner seg=)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Samme her! Har vanligvis et supert sexliv, men under graviditeten har lysten min vært laber. Likevel hadde vi en del sex i begynnelsen til rundt uke 20. Etter det dabba det av. Han virker nesten redd for å ta på meg, noe som har gjort meg lei meg. For jeg har det samme behovet som før til å være nær og øm og jeg runker og suger gjerne, selv om størrelsen nå gjør at det ikke er like greit med vanlig samleie lenger for meg. Men han virker ikke interessert. Likevel, her en kveld så hadde vi et deilig samleie. Føltes helt herlig! Det jeg trøster meg med er at han var på samme måten i forrige svangerskap også, men sexlivet tok seg raskt opp igjen da ungen var ute. regner med det blir slik denne gangen også - og gleder meg veldig til det!! Tror kanskje menn er redde for å skade oss eller babyen, syns vi virker fremmed med store mager osv. Går i allefall helt sikkert over!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå