Gå til innhold

hjelp jeg har mørkegrønn bæsj....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette vanlig. den er litt bløt.

kan dette bety at noe er på gang. skikkelig ekkelt hvertfall.

andre som har slik bløt mørkegrønn avføring???

ser litt ut som slik bek som er babyens første avføring liksom. men nå er det altså jeg som har slik. luktet ikke akkurat blomster heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Det kan være pga jernet. Tar du jerntilskudd? Jeg har samme problemet nemlig. Jern farver avføringen nesten svart.

Skrevet

men jeg tar ikke jærntilskudd. har hele veien fått vite at jeg hadde nok og ikke trengte det.

og avføringen er slik mørkegrønn svart. har aldri hatt sånn før jeg. prøver å tenke på hva jeg har spist om det er noe som kan gi farge men har ikke spist noe uten om det vanlige de siste dagene altså. så jeg skjønner ikke helt at det skulle bli sånn farge.

Skrevet

spiser du mye lakris?

jeg husker moren min sa at søskenbarnet mitt hadde hatt mørkegrønn avføring etter å ha spist for mye lakrisbåter, tenkte på det med engang jeg :P

Skrevet

Avføringen kan bli mørk ved å drikke mye rødvin (noe jeg regner med at du ikke har gjort) og ved å spise blåbær, blåbærsyltetøy, blåbærdessert osv. Det var de tingene jeg kom på.

Skrevet

Kanskje du har spist for mye GRØNNsaker? hahah.. neida, beklager. :) Jeg er bare litt muggen i dag. Sikkert bare noen fargestoffer i maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...