Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har vært på Riksen i dag og fått satt inn to fine egg. Er veldig veldig spent på om vi vil lykkes denne gangen. Skal prøve å gjøre alt så riktig jeg kan.

Hvem andre har fått/får satt inn egg denne uken?

Hyggelig om vi kam følge hverandre.

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du satt inn to fine egg altså?

Du skjønner at vi fikk satt inn to egg i februar på Riksen, men de sa at de satt inn to siden de var av litt dårlig kvalitet. Vi vil gjerne sette inn to denne gangen også- uansett kvalitet. Ba dere pent om to egg? ;) Har liksom hørt at Riksen er strenge på det med to egg se...

Skrevet

Gratulerer marimarei.

Nå er du forhåpentligvis ruger for siste gang. Håper de to neste ukene går fort.Jeg har bare en uke igjen å ruge. Ønsker deg masse lykke til og tvi tvi:-)

Klem

Skrevet

Hei Blåklokka

Fikk satt inn 2 egg, det ene var optimalt og det andre nesten optimalt. Dette er vårt 10 forsøk i rekken, og det siste på riksen. Vi har hadde 5 forsøk før det klaffet ( har en liten jente på 3 år) Så har vi hatt 5 forsøk for å prøve å få en søster eller bror. Har hatt frysforsøk innimellom disse ti forsøkene og 2 privat.

Vet Riksen vurdere alder, antall forsøk og kvalitetet på eggene før de setter inn. Mer vet jeg ikke. Vi fikk bare beskjed om at de setter inn begge eggene som hadde klart seg videre side befruktning.

Er veldig veldig glad for å at vi fikk inn to, kanskje det nå blir vår tur?? Håper veldig på det.

Når skal du i gang med forsøk?

hilsen

Skrevet

Takk for koselig hilsen. Å så du er godt i gang med rugingen du da. Går det fint? Kjenner du noe? Er dette deres 3 søskenforsøk? Dette er vårt 5 søskenforsøk. Om det ikke går denne gangen heller, har vi lyst til å ta noen privat. Men det skal vi jo ikke trenge. Denne gangen skal det klaffe :))))

Hvor holder du til ?

klem fra

Skrevet

Hei igjen!

Jeg er godt igang med ruginga.Halvveis:-)

Dette er 3.søskenforsøket. Fikk 1 gutt i 2004 etter 1.ivf-forsøk,men søsken ser ikke ut som er så enkelt....Men nå skal det klaffe:-)

Hadde skikkelige menssmerter på rg-dag 2 etter det har det vært bra.Litt murringer og ømme pupper da.Men det er vel crinonen som gjør.Holder også til på Riksen.

Klem

Skrevet

Å så spennende da. Deilig å ha et barn, det gjør ting litt lettere. Men alikvel er ønske stort om å få et til.

Så heldig dere var som fikk det til å klaffe på 1 ivf på førstemann. Vi brukte 5 forsøk. Men alt stevet er glemt når det først klaffer. Nå er det deres og våres tur til å få en liten søsken.

Synes det høres lovende ut at du har hatt menssmerter. Dette skal gå bra Ann-ch.

Hold meg oppdatert, vil veldig gjerne følge deg.

klem

Skrevet

Vil bare gratulere deg som ruger. Lykke til i dagene framover!!

Skrevet

grattis som ruger:))

håper at gull egga setter seg fast..tvi tvi

ha en fin rugetid:0)

Skrevet

Gratulerer og lykke til !

Skrevet

Hva sa jeg - gratulerer som ruger. Jeg dro på besøk til en venninde igår, men tenkte på deg i hele går, må si jeg så litt ekstra på de som satt på venterommet igår også, men det var på formiddagen jeg gikk forbi - du var vel der litt utpå tenker jeg. Nå blir det spennende dager, så satser jeg på en mega hcg om 2 uker.

Drar på ferie i morgen, men er tilbake til du skal teste, så ha noen alldeles flott rugedager. Vi snakkes vennen

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...