Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år - NYTT TREFF


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

- Kris

- HMS

- Iselin79 gravid med mirakel

- LuLu

- Arwen med gutt i magen

 

...og alle dere andre som vil være med på treff.

 

Vi er en liten gjeng som har møttes 1 gang tidligere. Vi skal treffes igjen..

 

Torsdag 26. oktober kl. 12 på Egon på Triaden (nyoppusset restaurant) er foreslått.

 

Vi er hjemmeværende, noen er sykemeldt, og felles er at vi kjeder oss på dagtid..

 

Jo flere vi er sammen...!

Legg gjerne igjen en notis om du kan komme el ikke, så har vi noenlunde peiling på hvor mange det blir...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei Magica fra Tryll!

Vi møttes sist på Jekyll. Det var hyggelig!

Jeg er ikke Popkind, men det er jeg som bor i Aurskog.

Jeg har ikke så lenge igjen til termin, og formen går litt opp og ned om dagen. Jeg vil veldig gjerne komme bare kroppen henger med!

Sees!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TKH71.

 

Du må unnskylde at jeg blander sammen...ikke helt uvanlig om dagen!! Her om dagen kjørte jeg i retning Oslo, mens jeg egengtlig skulle til Lillestrøm...skjønner du eller...?

 

Håper formen er såpass at du kommer deg på treffet på Traiden. Ser ut som vi blir en god gjeng C",)

 

Det kommer ei jente på treffet som er fra dine trakter (Aurskog) hvis jeg husker riktig. Og som er på vår alder.. (les...30+).

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei THK71*høygravid*!

 

Håper kroppen oppfører seg sånn rimelig bra og du kommer på Triaden! Jeg er forresten fra Bjørkelangen, så vi er jo nesten "naboer"! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er hjemme igjen fra høstferie, og tropper nok også opp på Egon. Gleder meg til å treffe flere med stor mage. Bor på Lillestrøm, flere her i fra. Ser det er treff her også, men er lettere på dagtid, da jeg alikevel er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Magica og HMS! :-)

Jeg forstår godt at det er litt forvirring med både nick og navn.Selv har jeg tidvis vært i pre-ammetåka i flere mnd...

HMS, jeg bor på Aursmoen og er 35 og venter mitt første barn. Jeg er opprinnelig fra Sandvika/Oslo, og det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med flere i området her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg tar en tur. på planen min står det bassengtrening fra 12.30 til 13.30. Kan jo stikke innom å se om dere er der ca 13.30, for jeg trener i basseng på Rolvsrudhjemmet, så jeg er jo i nabolaget faktisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vent litt! Det blir ikke noe bassengtrening på meg den uken likevel, har jo legetime kl. 12. Får se hvor lang tid det tar da, så kommer jeg vel kanskje en liten tur... ÅÅÅÅ, hvordan skal neste uke gå uten bassengtrening?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kab.

 

Takk for sist (Jekyll). Hadde vært veldig hyggelig om du tok en tur på Egon.

 

Du må da være på overtid nå...??? Går du på bassengtrening pga bekkenløsning?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magica:)

 

Nei, går ikke på overtid..hehe, har hele 26 dager igjen til termin.. Ja, går til bassengtrening pga bekkenløsning ja..kan absolutt anbefales..deilig å være vektløs:)

 

Sees kanskje da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg kommer på torsdag nå jeg... Må se det ann, vil være på sykehuset om jeg kan. Går så opp og ned i humør så plutselig sitter jeg der å tuter.... Ser det ann....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 30+- a? er det type 28-32 eller strekker +- seg fra 20 til 40? Og isåfall er det vel egentlig ikke +- lenger? Eller er jo det men ja.

 

Skal bare kverulere jeg altså:)

 

Triaden er FØR Oslo M f T, bare sånn i tilfelle du legger ut på langtur;)

 

Kommer det noen med barnutenformagen og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Molait

 

Takk for sist! Går det bra med lille Edvard?

 

Det med +/- 30 år er bare noe som henger igjen - en tråd. Jeg søkte for en tid tilbake kontakt med andre på min alder (+/- 30 år), som var hjemme på dagtid, som jeg kunne gå på tur med og cafè, i Lillestrøm omegn. Jeg kjente ingen andre som var gravide, så deg var en gylden mulighet til å komme i kontakt med andre i samme situasjon.

Vi har bare møttes en gang tidligere, men de fleste kommer i morgen + en del nye. Vi blir ganske mange..

 

Det er bare å komme. Hadde vært hyggelig å treffe deg igjen. Kommer et par jenter som var på Jekyll sist også, mener jeg...???

 

Sist var det ei som hadde barn utenfor magen...kanskje blir det flere nå.

 

Har sett etter huset ditt, men ikke helt skjønt hvor det er (lest på postkassene etc...). Men det kan vi jo ta i morgen..

 

Alderen er fra ca. 25 år og oppover...tror jeg.

 

See U

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...