Gå til innhold

Coffee Slender


*Lykkelita*2barnsmor

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd det? Jeg drikker en del kaffe (vanlig og pulver) og lurte på om jeg ville ha noe som helst effekt på forbrenningen ved å bytte ut et par kopper om dagen med denne kaffen?

 

Trener og har jo lagt om kostholdet også, men bare lurer liksom. Hadde vært gøy med en ekstra piff på vektnedgangen nå før jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd dette uten at det virket på annet enn at jeg fikk dårligere råd. Denne kaffen er jo ganske dyr. Jeg har mer tro på forbrenningsteaen som de også selger på helsekosten. Kanskje du bør spørre om det er greit å drikke den dersom du er gravid eller ammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar

 

Jeg er verken gravid eller ammer, så sånn sett skulle det ikke være noe problem, men kan jo spørre de hva de anbefaler uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

eg har prøvd den coffe slender....vet ikke helt om man går ned i vekt med den,men den er nyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig god iallefall,så det er værdt å prøve iallefall...eg betaler kr 145 for 20 posjonspakker på life og det er 7,25 kroner pr kopp og man skal ha 2 pr dag.det er jo billigere enn å gå på cafe iallefall...hihi:)men smaken er fortreffelig!!!!!!!!!!!!!!

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...