Gå til innhold

Hei alle sammen...tror jeg stikker innom her jeg!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for det meste holdt meg på skravlesiden, men mest som leser i det siste.

Synes det er så negativt og mye tull der til tider.

Har vært innom her hos dere og lest innimellom og her virker det riktig så koselig.:-):-)

Litt om meg:

Er en "jente" fra Bergen på snart 37 år(15.november) er samboer og har 4 barn. Jente på 16 år, gutt på snart 13 år, g utt på 3 år(25/10) og

gutt på 8,5 mnd.

De 2 eldste har jeg med eksmann, de 2 minste med min samboer.

Jobber på en skole som elevassisten og trives med det.

Eldste gutten har adhd og jenta skal er igang med utredning på adhd hun også. Så vi har litt å stri med.

Har også 2 stebarn som kommer til oss i ferier pga stor avstand..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann =0)

er "fersk" her jeg også.men her er det utrolig koselig!! enormt snille jenter.

føler meg heller ikke "trygg" på diverse sider.blir til at jeg kun leser,og svarer på et og annet innlegg.helst der jeg kjenner igjen nicket fra bim.

vet du vil trives her inne.selv føler jeg meg mer og mer "hjemme" her =0)

velkommen hit da.

Skrevet

Hei, og velkommen hit!

Dette er er særdeles hyggelig sted å tilbringe tid, og det er bestandig koselig når nye kommer til. Tør nesten å garantere at du vil tgrives her med alle disse engasjerte, inkluderende og vennligsinnede damene som ferdes her inne.

Selv er jeg "semi-ny" siden jeg kjente noen av damene her fra før pga BiM. Jeg har to sønner, en på 3 år og en på 1 mnd. I tillegg har mannen min to barn fra før på 10 år og 7 år, som bor sammen med oss 50% av tiden.

Håper du kommer til å kose deg her inne sammen med oss.

Skrevet

hei-hei, eg har heller ikkje vore so veldi aktiv, men det er koseli her inne, og veldi kjekt at det blir fleire av oss! sjølv har eg ei jente på 13 og ei på snart to mnd. stort sprang mellom dei,men du verden som vi kosar oss!

Skrevet

Hei, hei!

Jeg er stort sett bare på moden-sidene, jeg. Har ennå ikke møtt noen av de andre damene "live", får mer og mer lyst til det for hver dag som går :-))

Skrevet

Velkommen til oss!!

Her er det trivelig, skjønner du. Og muligheten til å få deg en god latter er også til stede! Jeg er her mest på dagtid (sitter på jobb da, he he), men dukker plutselig opp på kvelden også :)

Enjoy!

Skrevet

Hei på deg! Ja her er klimaet noe ganske annet enn på skravlesiden.... :) Her respekterer vi hverandre uten å måtte sette pekefinger`n høyest mulig opp i været! Masse godmodig erting og ironi:)

Skrevet

Heisann og velkommen til alle dere nye modenmammaer!

Det er alltid hyggelig å se nye nikk her inne. Vi som har holdt på her en stund, vet at det var ganske dødt her inne for en tid tilbake, men jommen har vi klart å puste liv i siden vår, gitt! Siden har nok blitt den hyggeligste på hele DIB! Noen av de som bruker siden, bor her inne, noen er ofte på besøk og noen er innom en gang imellom. Men alle monner drar, så her er det bare å komme med den en har på hjertet!

Skrevet

Ja her høres det ut som om det blir kos å være.....

Vet ikke hvor mye jeg får tid til å skrive da, men litt blir det nok :-)

Skrevet

Velkommen hit:-)

Her er alle hjertelig velkomne inn - bare du er raus og snill og det er du helt sikkert;-)

Vi er snille og gode med hverandre alle sammen:-))))

Du har jo ditt å jobbe med, og det har vi alle på hvert vårt vis, det er vel det som gjør denne siden til det den er tror jeg. Så vær velkommen til å dele glede og sorger:-))

Skrevet

Velkommen til oss!!!!

Her er det så koselig at du må bare advares om at det fort kan bli en vane. Selv sliter jeg for tiden med å gå å legge meg før jeg har sjekket DiB for å se hva som har skjedd i løpet av dagen. Og er jeg hjemme en dag er jeg vel innom her stadig vekk - veldig mye koseligere her inne enn på vaskerommet ;-)

Håper du vil trives her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...