Gå til innhold

Når begynte dere å kaste opp..??


doble

Anbefalte innlegg

Dere som har gjort det..? Jeg kastet opp sist svangerskap...tror ikke det var før i uke 6 el 7 ...litt usikker.. Nå er jeg i min 6uke...5+2. Er litt småkvalm til tider, men ikke sånn at jeg vil spy. Lurer på om jeg slipper denne gangen el om det kommer etterhvert...? El at det kanskje ikke har blitt noe.. huff jeg er så redd hele tiden. Angrer litt på at jeg har fortalt det til ALLE! Sympromene kommer og går. Men iløpet av et par uker bør det vel skje endel forandringer.. Får vel bare vente å se..som alle andre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt småkvalm i perioder på dagen, men har ikke kastet opp. Jeg er bare i min femte uke (4+2).

 

Har du fortalt det til alle? Jeg har ikke tenkt å nevne det til noen på en stund. Skal ruge på arvingen en stund først ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i min 6 uke, og er utrolig kvalm, men har ikke begynt å kaste opp enda.. håper jeg ikke kommer til å gjøre det heller, men heller det enn å miste...

ei på jobben er vel i sin 9 eller 10 uke og hun kaster opp hele tiden!

er vel også veldig individuelt!

 

selv har vi fortalt det til pappaens gode venn og min bestevenninne og hennes mann (da vi skal spørre om de 2 vil være faddere..)

Fortalte det til alt og alle sist, og da gikk det galt, og det er leit. bedre å si etterpå at det har gått galt enn å la dem glede seg først og så få den nedturen.. min erfaring hvertfall.

 

gratulerer forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. det er sant det. Men jeg trenger noe å dele det med hvis det skulle skje noe også. Har flere venner som har opplevd abort. Mamma har aldri hatt det, ingen andre i familien heller. Så jeg håper det ikke skjer meg heller. Vi har veldig lett for å bli gravide i familien vår ialllefall. Mamma fikk alle på 1.forsøk og det gjorde jeg og! Hadde veldig lette fødsler begge to og;) Håper det går like bra denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt å kaste opp.. Men kjenner det er like før.. Det kan jo ha sammenheng med at jeg klarte å rote meg inn på en debattside om klipping.. Å uff, det skulle jeg aldri ha gjort:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har det på akkurat samme viset som deg, de siste dagene har jeg vært litt småkvalm, og i går kasta jeg opp, håper det roer seg ned og ikke blir værre. Jeg er også i min femte uke (4+3)

 

Jeg har ikke fortalt det til noen enda, men tror nok det skjer ganske snart ja:) Greier ikke gå å bære på slike gladnyheter lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei - uke 7, både i det første og i dette. Er nå i uke 8. Hadde 2 dg forrige uke hvorjeg kastet opp stort sett hele dagen. Har kastet opp idag morges også. Ble fryktelig deppa da jeg begynte med det forrige uke - sist gang varte det hele svangerskapet igjennom. Og det er jeg liksom ikke klar for igjen. Er jo litt slitsomt da . . . Håper du slipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...