Gå til innhold

'Påmeldingsliste' for La Piaza-treff torsdag 19.10


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Denne gangen tror jeg det kan være gret å bestille bord. Dermed trenger jeg å vite hvem av dere som kommer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej!

Ny i gänget och skulle tycka det var skoj och få nya vänner. Jag bor i Sandnes och ska försöka hitta till La Piaza i Stavanger, så boka en stol till mig också. Hur känner jag igen er så jag går fram till rätt gravidgäng? Ha en trevlig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se etter stoooore mager:) Vet du hvor kulturhuset er? Jeg skal møte flere av jentene utfor der kvart på for å geleide dem til restauranten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor kulturhuset er? Jeg skal møte flere av sandnesjentene der et kvarter før, så da kan du møte oss der:) Viss ikke sender du meg en e-post på [email protected], så kan du få mobilnummeret mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej Hanne 10.12!!!!

 

Jag tror inte jag hittar fram till La Piaza eller Kulturhuset, om jag kan få adress så ska jag söka på eniro efter en karta så blir det lättare för mig. Bor i Sandnes och är inte inne i Stavanger så ofta. Ha en fin dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold av en stol til meg og :o)

Kan ikke garantere 100% at jeg får det til, men skal prøve så godt jeg kan!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morron!

Måste meddela att jag ej kan närvara på träffen, ska jobba så hoppas nästa gång passar mig bättre. Ha en trevlig BMI treff i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...