Gå til innhold

Anbefaling (babyklær)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg imponert altså!

Bestilte noen klær fra www.filabel.dk på mandag kveld, og nå sitter jeg med pakken her. Utrolig kjapp service, fikk mail samme kveld om at varene mine var pakket og at de ville bli sendt i løpet av 24 timer.

Så, løp og kjøp :D

(betalte heller ikke toll, de hadde skrevet en privat avsender på pakken istedenfor firmanavn..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye betalte du i porto da?

Skrevet

måtte du be de om å skrive privat sender eller gjorde de det uten at du ba om det?

Mye fint her ja

Skrevet

Lurer også på det med porto, ja. Og om du betalte danske priser (altså med dansk moms) siden du ikke fortollet?

Skrevet

Jeg valgte den billigste frakten, uten forsikring.

Måtte ikke be om at de skrev noe spesielt nei :) De bare gjorde det helt av seg selv, hadde egentlig regnet med å betale 200,- når jeg kom på butikken :)

Man kan velge hva slags valuta prisene skal vises i, jeg valgte norske kroner der. Så prisene er vel danske, men regnet om til NOk da.

Skrevet

Hæh, nå kjente jeg at jeg ble litt gira her...:-) Og min kjære er ute en tur med jentene...men jeg rekker vel ikke å få inn noe bestilling før de er tilbake vel:-)

Håper du er fornøyd med klærne...Hvilken str bestillte du forresten i den limegrønne dressen? Er de store i str?

Skrevet

Du kjøpte deg forresten ikke et lekehus når du var i farta med shopping da....kjekt å ha i hagen:-)

Skrevet

Hihi, de var fine ja :D

Jeg kjøpte str 86 i den limegrønne, har ikke prøvd den på siden den er til vask (ja, så hysterisk er JEG!), men syns den ser ganske lang ut. Men er bare å brette opp litt da. Samboer var kjempefornøyd han også, syns den både den og bodyene var tøffe. Bodyene kjøpte jeg i 80.

Skrevet

Jeg kjøpte endel Katvig derfra, men måtte betale toll allikevel, gjorde det samme som deg, valgte den billigste frakten osv... Men sparte jo mye allikevel i forhold til å bestille i Norge..! Knallbra butikk ja!!

Skrevet

Stod det privat avsender på pakken din da, eller firmanavnet?

Skrevet

Firmanavnet, men det var aldri noe annet alternativ da, mulig det går an å sende dem en mail og spørre, men jeg tenkte ikke på å gjøre det jeg... :-)

Skrevet

På min pakke sto det en privat avsender, uten at jeg ba spesielt om det...men uansett om man betaler toll eller ei så blir det fort billigere enn i Norge :)

Skrevet

oj, dette skulle jeg aldri lest...he,he....nå får vel visa'n ben å gå på....hvor mye handlet du for Marthe-mor? kan det ha noe med at de sendte med privat avsender?? jeg bestillte en heldrakt derfra en gang, og den kom kjapt ja!! fikk også mail....fornøyd med servicen jeg også!!! har skikkelig lyst til å handle, men får ikke mer penger før til uka...må isåfall handle på mastecard, men kan da ikke være så desperat....he,he....

Skrevet

Dum-te-dum..handlet for 900,. Da ble den en limegrønn Ida T-bukse (den i kord...så fin!), to Ida T-bodyer, en smekke i neopren, en spencerkjole fra ej sikke lej og en rød matboks :D

Skrevet

hehe, så hvis Marthe-mor har svidd av opptil flere tusen så er hun kanskje blitt VIP-kunde allerede og får special delivery:-)

Så det er det du har gjort, tømt kortet ditt på barneklær:-)?

Må si jeg svitsjer litt mellom DB og Filabel selv jeg nå....hmm..

Skrevet

*plystre*

Jeg nei??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...