tulipana Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hadde en sa i uke 11.5 i juni. 1 ma nå 6 oktober, fikk utskrapning begge gangene.......Begge gangene hadde embryoet stoppet å vokse i uke 7 ca. Er det noen her som har hatt noe av det samme og som det har gått bra med....Er så redd for å prøve igjen. Blir gravid ganske kjapt...Har en sønn på 12 på tolv fra før, så på sykehuset sier de bare at dete r tilfeldig...Blir jo gaaal av dette.
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 sender dg en god klem! det hørtes ikke godt ut! du må være fryktelig lei deg har ikke d samme problemet men vi mista et fullbårent barn nå nylig kan bare trøste deg med at jeg har sett flere her inne som har fler sa og ma men som får en spire som sitter etterhvert. vi prøver igjen med en gang selv om sorgen over og ha mistet er stor. jeg har også en stor gutt fra før (blir 10) så d er på høy tid med søsken ) det viktigeste er at du er trygg og sikker på at du vil prøve igjen. men skulle det mot formodning skje igjen så ville jeg bedt om utredning hos gyn. det kan jo være at du mangler no hormon greier som gjør at det ender i sa og ma huff vi blir jo eldre og d kjenner vaffal jeg nå. var ikke mer en 19 når jeg fikk dn første, men nå er jeg snart 30! så nå tar iallefall vi imot all hjelp vi kan få lykke til! ikke gi opp, det går nok bra neste gang! hvis ikke søker du hjelp :)klem mia
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Håper jeg ikke får pes fordi jeg svarer.. Men jeg sniktitter på hvem som er gravide og slikt.. så da måtte jeg bare svare her jeg.. Det kan gå bra kjære tulipana. Jeg har selv hatt 3 aborter, og jeg trodde jeg aldri kom til å komme over uke 11! Jeg var veldig i tvil om jeg skulle tørre å prøve igjen.. Men jeg tok sats og prøvde videre. Det tok 9 mnd, 9 laaange mnd. Men nå er jeg 19+1, med jente i magen. Så langt så bra. Ikke blødninger eller andre vondter. Jeg har ingen garanti enda, men så langt som dette har jeg ikke klart før datteren min som jeg fikk i 2001. Si ifra til legen din at du må få ekstra oppfølgning når du blir gravid igjen. Da slipper du i det minste å engste deg for hver dag som går.. Mange klemmer fra meg
tulipana Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2006 til mia_x Å nei, så grusomt du må ha det, kan jeg spør hva som gikk galt? Det var god trøst å bli gravid raskt igjen etter sa i juni, men lykken varte ikke lenge. Er redd jeg må ha min tredje abort før en utredning, men det er jo ikke alltid de finner noe galt uansett. Har lyst å bare prøve igjen ved første eggløsning etter utskrapning, men redselen er der, og veldig stor. Hvordan i all verden skal jeg komme meg til uke 8 hvor jeg får tidlig ultralyd om jeg blir gravid denne gangen????Spørsmålene er mange.
tulipana Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 Til vibeke & JenteKnøtt Så fint å høre at du har kommet så langt på vei, og at du har lykkes denne gangen.Håper alt går bra med deg:) Var du til noen utredning for dine aborter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå