mai mammaen til to Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 har du 8 barn? jeg er kjempe imponert... har lyst på mange barn selv, men får nok ikke sambo med på mer enn maks 3 tror eg... hvordan går hverdagen rundt med 8 barn egentlig?
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Går helt fint det. De kommer jo en og en så har faktisk ikke merket at det er blitt noe mer jobb etterhvert. Og har jo tilpasset livet til "storfamilielivet" så vi har rolige dager vi. Ganske fleksibel jobbsituasjon har jeg også selv om jeg jobber 100%. Å ha stor familie er et livsvalg, man må ønske å prioritere familien. Men det synes jeg vel egentlig man bør om man har bare 1 barn også da...
mai mammaen til to Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 bor alle 8 hjemme?og hvor stor aldersforskjell er det på eldste og yngste? må o være kjempe koselig å ha så mange barn
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Alle bor hjemme ja. Eldstemann er 15 og minsten nærmer seg 1 år. Veldig koslig. Anbefales. ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Synes ofte du kommer med så gode råd, nå skjønner jeg hvorfor! Har også lyst på mange barn:) Hvordan går det i forhold til jobb? Har jo også lyst til "å gjøre karriere"...
mai mammaen til to Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2006 oi...du har gått mye gravid de siste årene..må si eg er imponert...og litt misunnelig..hehe. hva jobber du med da? må være kjempe kjekkt å ha så mange søsken
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Karriere har jeg nå aldri vært så opptatt av for min del. Har studert en hel masse(har over 8 år høyere utdanning så langt) og det har i hvertfall ikke vært noe problem med barn. Ellers er jeg for tiden rektor ved en liten skole, men funderer litt på å begynne med noe for meg/oss selv. Og så skal jeg studere enda litt mer etterhvert har jeg tenkt. Elsker å lære nye ting.
mai mammaen til to Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2006 hvordan klarere dere det økonomisk da?
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Hvordan da mener du? For tiden jobber jeg 100% og mannen min 50% + han tar en del ekstrajobber, men vi er ikke avhengige av det for å greie oss. Når man bor slik at man ikke "bor seg i hjel" så er man ikke avhengig av så enorm inntekt for å ha det godt.
mai mammaen til to Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2006 syns dere har vært kjempe flink jeg da...vi hadde aldri klart å ha plass til 8 barn... da måtte vi "bodd oss ihjel"...
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 Akkurat nå bor vi jo i en _knøttliten_ leilighet da(finnes ikke noe annet her vi vi nettopp har flyttet akkurat nå), men ellers har vi bodd i vanlig størrelse boliger og har vært helt fin plass da. :-)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. oktober 2006 #12 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er imponert!! ikke meningen å være frekk nå alså, men er alle med samme mann? jeg også ønsker meg mange barn, sambo har sagt stopp( nå har vi to), men jeg håper på å overtale han til iallfall en til!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. oktober 2006 #14 Skrevet 12. oktober 2006 igjen; jeg er imponert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå