Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Vi har bestemt oss for å gifte oss på jubileumsdagen vår (som faller på en torsdag) og dermed har vi fått litt problemer med kirken vi ønsket å gifte oss i. Nå leker vi derfor med tanken på å gifte oss i en sjømannskirke i utlandet (der det ikke er noe problem med vielser på torsdager). Jeg har veldig lyst til at mine nærmeste venner og familie blir med, og hvis ingen kan det frister det mer med bryllup i Norge. Kan jeg bare spørre alle sammen om de vil bli med, og dermed "røpe" planene våre allerede? Eller skal vi satse på at de blir med og sende mer formelle invitasjoner senere?
Serial mom Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Kommer vel an på hvor dere vil gifte dere,og om dere betaler reise og hotell for gjestene. Ikke alle kan ta seg råd til et utenlandsopphold,og når man først skal reise,så vil man jo gjerne være noen dager. Nå går det jo kjempebillige fly til flere av storbyene i europa(mest fra Oslo kanskje,vet ikke hvor du bor),så det blir ikke sååå dyrt å dekke reise. ikke uvanlig med turer for 3-500 kroner tur/retur. En annen ting er at folk ofte må vite kangt tid i forveien dersom de skal kunne reise. Folk har jo jobb,unger,husdyr o.l å ta hensyn til,og det kan ta tid å legge forholdene til rette for å reise. Så ja,dere må nok røpe planene en tid i forveien dersom dere vil dette! Ellers,så går det sikkert an å gifte seg hos sorenskriver/rådhus i Norge på en torsdag:-) Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå