Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hei - Kris - HMS - Iselin79 gravid med mirakel - LuLu - Arwen med gutt i magen ...og alle dere andre som vil være med på treff. Vi er en liten gjeng som har møttes 1 gang tidligere. Vi skal treffes igjen.. Torsdag 26. oktober kl. 12 på Egon på Triaden (nyoppusset restaurant) er foreslått. Vi er hjemmeværende, noen er sykemeldt, og felles er at vi kjeder oss på dagtid.. Jo flere vi er sammen...! Legg gjerne igjen en notis om du kan komme el ikke... Legges ut på BIM-treff etter hvert..
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg rakk ikke treffet på Barista, men jeg prøver gjerne å få med meg Egon. Kjørte forbi der i går og sa til sambo at jeg måtte teste ut nye Egon:))
Freyja Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg vil gjerne være med på dette treffet og jeg. Det er dagen før overtagelse på leiligheten så det passer perfekt... Også veldig takknemlig hvis jeg kunne sitte på med en!!! Jeg bor i strømmen... Gleder meg allerede!!! Klemmer
Freyja Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 supert da kan vi jo bare avtale tid nærmere den datoen.. Send en mail til meg på [email protected] Takker og bukker så godt jeg kan.. hehehe
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg skal også prøve å rekke det, og jeg kjører fra Lillestrøm stasjon omtrent og til Triaden. Har stv, og god plass bare jeg får rydda!! Kan alltids kjøre en omvei også!!
HMS *endelig mamma* Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Fnis... så du har stv. med god plass til rot du også, Nunnemor? :-) Min evige dårlige samvittighet... Bilen ser ut som et katastrofeområde.. Jeg kommer også på treff, så klart!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Hei jenter.. Da er det lagt ut som BIM-treff... Fint om dere Skriver dere på der...så ser folk hvem og hvor mange som kommer...
LuLu :o) Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Kommer jeg også. Blir kos å treffe dere igjen, samt dere nye som kommer. Have a nice day ) Smil fra
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Pusher litt her for å holde denne opp...!
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 16. oktober 2006 #14 Skrevet 16. oktober 2006 Hei dere Jeg kommer kanskje dersom jeg skal jobbe 1/2 dag denne torsdagen... Må se det an litt! Uansett ser jeg vel noen av dere 23.10 på Fryd eller på Egon - ettersom hva det blir til...
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #17 Skrevet 16. oktober 2006 Alle som vil være med på dette treffet... Meld dere på på BIM-treff siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå