Gå til innhold

trenger hjelp og råd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sier til meg at han er veldig glad i meg og elsker meg men at han ikke er forelska lenger.men at han får en god følese når han ser på meg og tenker han elsker meg høyt.

men er veldig lite på meg,gir meg aldrig gaver.fått 1 rose på 2 år! den tiden vi har vært sammen..

har en nydelig jente på 6 mnd sammen.

men vi har hatt det tøft i flere måneder med kolikk og mye annet piss som har skjedd..men alikevel..man blir da ik mindre forelska av det forede!

føler jeg føler sterkere for han enn omvent.han er så sint på meg ofte..virker nesten bitter på meg.og jeg klager på han fordi jeg trenger mer oppmerksomhet..

når vi sitter sammen med andre folk ser det ut som vi er gamle venner..ikke bra..

jeg vil sitte ved han osv.men han virker uintressert.

selvom han sier han elsker meg vær dag føler jeg ikke det ligger noe som helst i de ordene..

hva er det med han??!

ikke har vi sex mer en vær 2 måned heller..sier han ikke har lyst pga stress og press.

men jeg prøver meg aldrig lenger.for jeg har ikke så ofte lyst heller.men hjelper ikke..

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det er det vanlig at man ikke er forelska i partneren sin livet ut, det går over til oe annet som også involverer sterke følelser, men av trygghet, samhold etc. ikke vær lei deg, eller tenk så mye på at han ikke er forelska i deg lenger. Så lenge han sier han elsker deg er det verdt å tro på det. Det må være trist å finne ut om en studnd at du klarte å bidra til at forholdet røyk pga usikkerhet? stol heller på at han elsker deg, når han sier det. Så lenge han er snill og god mot deg eller og sier han får en god følelse når han ser og tenker på deg.

Hvis du går rundt og forteller ham at det ikke er nok med den gode følelsen han har, vil han kanskje ende opp med å feilaktig tro på nettopp det. Forhold ryker ofte for at man tror alt er grønnere på den andre siden, at alt skal føles så sterkt heletiden hvis man skal være et fungerende par. Det går også opp og ned i gode forhold:)

Det at han ikke har lyst på sex høres litt rart ut for meg,men vet ikke nok om stresset han har på jobben. prøv å vis forståelse for at han er stresset denne perioden, men du kan jo prøve å forføre ham alikevel? gi ham en masasje for å pleie ham siden han er stresset. masasje kan jo lett gå over til å maserer ham litt der han liker det. Også vil han jo uten forventnig om sex kanskje likevel ha bygget opp en lyst-

det er perider hvor jeg ikke har lyst heller, men de gangene jeg bestemmer meg for å odne meg litt ekstra på badet og bare starte å kysse, kommer lysten etterhvert. Selv e gangene jeg ikke hadde trodd nettopp det.

Gutter reagerer ofte anderledes enn jenten når det gjelder kommentarer som går på at de ikke klarer å si sin kjære det de trenger. Noen blir bare helt tilbaketrukket, fordi de rett og slett ikke vet hva de skal gjore.

Ros ham oftere, ros hvordan han er med barnet, ros ham på andre områder. etc Ofte kan rosende ord gjøre at en mann blir mer deltakende igjen, for han føler seg satt pris på og at han er stekker til slik han er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...