Gå til innhold

Testet positivt for to dager siden 2 dagger før ikm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen med urin prøve i dag og skal ha mensen i dag. der var det bare en svak strek så hun turte ikke og si om den var positiv men hun sa at det var for tidlig og teste. Jeg blir så frustrert for har jo bestandig hørt at en strek er en strek og på clear blue så er en svak strek positiv. Noen som har opplevd dette. Er så redd for at mensen skal komme i dag. Da jeg har vært gravid tidligere så har jeg aldrig testet før en eller to dager etter mensen og gått til legen sånn to til tre uker etter det igjen så det kan nok være for tidlig for testene på lege kontoret , vet ikke helt jeg. Har jo mange symtomer som veldig trett ømme bryster til de grader og den mørke ringen er blitt større og mye mørkere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen turte vel ikke å si noe som ga deg forhåpninger sikkert.....Krysser fingrene for deg......og om tanta kommer så har du jo neste mnd:)

klem

Skrevet

Gratulere! :-)

Du er nok gravid! :-)

Testene de bruker på legekontorene er svakere, trenger mer hcg for å slå ut enn mange av hjemmetestene!

Skrevet

Gravid er du :-) Hun legen var nok redd for å si det...husk at allmenn leger ikke er spesialister på graviditet og sånn. Ikke alle som vet noe ok testing. Mange som spør legen sin spm om dette og så sier legen "vet ikke". De legene som er spesialister på dette de sier alle at en strek er en strek :-) Så du er nok gravid ja!!!

Skrevet

du er nok helt sikkert gravid:)))

jeg hadde tatt 4 sterke CB tester hjemme før jeg dro til legen, den ene tok jeg til og med i samme urin som jeg hadde med til legen, og da ble CB knall :)

men hos legen var det så vidt den slo ut... først kom hun å sa at denne testen blir ikke posetiv den altså, men det er jo et halv minutt igjen så vi får vente litt til.... og på det halve minuttet kom det frem en svak svak strek...

og nå er jeg 14 uker på vei og har hørt hjerteslag og alle ting:))

så lykke til, du er helt sikkert gravid:)

Skrevet

Jeg tror på kirsty og sier: Gratulerer masse med den lille spiren:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...