Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har kjøpt meg leilighet,og lurer på hva jeg får i stønader slik at jeg klarer å betale lånet. Nå leier jeg leilighet og får: -barnebidrag -stønad -kontantstøtte -farsbidrag -og bostøtte Beholder jeg dette når jeg har kjøpt leilighet oxo? Jeg er på jobbjakt,og kontantstøtten beholder jeg i 1,5år til, så forsvinner den. Noen andre alenemødre som har kjøpt leilighet og klarer dere fint uten jobb?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Glemte å skrive at jeg får dobbel barnetrygd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Du beholder de samme stønadene. Men bostøtten kan kanskje endre seg?
winneboo Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg eier leilighet uten jobb å det går helt fint. Er jo litt trangt da men kommer ann på hva man er vant med å rutte meg. Jeg gikk rett fra vgs å var vant med å leve smått til å fortsette å leve smått så for meg er det ikke store forskjellen. Jeg jobber ikke, men det er fordi jeg skal nå ta noen fag gjennom NKI for å ta eksamen i mai osv, så vil ikke ha for mye å gjøre. Men du kan jo ta en liten jobb vis du finner en så har du det litt romsligere. Jeg får alle de stønadene du får(unnatt kontantstøtte, får fra neste mnd da) Får også bostøtte selv om jeg eier, men den har jeg ikke begynt å fått ennå da siden de driver å etterbetaler. Men de sa med mine boutgifter og med min inntekt så kom jeg til å få ca like mye som jeg fikk når jeg leide(2000kr i mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå