Gå til innhold

hvor mye veier dere og hvor mye har dere gått opp hittil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

veide 76 før jeg ble gravid med nr 1. gikk opp 13 kilo i svangerskapet. kom ned på 76 igjen å ble gravid med nr 2. er nå 79 kilo og går i uke 13 av svangerskapet. håper å ikke opp så mye. har lagt om kostholdet og har ike behov for å rase opp i vekt.... noen flere som har litt ekstra fra før???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veide også 76 da jeg ble gravid, var på vekta i går og den viste 77,5. Er 17+1.

Skrevet

Jeg veide 75 da jeg ble gravid med nr 1. La på meg 23 kilo. Husker vekten viste 98,5 rett før jeg dro til sykehuset for å føde!!!

Da jeg ble gravid med nr 2 veide jeg 63 kg. Har foreløpig lagt på meg ca 1-2 kg. Er 14+5 i dag. Prøver å unngå samme vektøkning som sist. Det er tungt å skulle gå ned igjen.

Skrevet

Veide hele 93 kg da jeg ble gravid, er nå 20 uker og har gått ned 4 kg. Spiser vanlig men har kuttett ut sjokoladen:)

Skrevet

Veide 77 kg (1,73 m høy) før jeg ble gradvid med førstemann, og gikk opp 15 kg i svangerskapet. Etter fødselen gikk jeg ned til 71 kg i løpet av 6 måneder.

I denne graviditeten veide jeg 74 kg da jeg ble gravid. Jeg er nå 20+3 uker og veier 82 kg.

Skrevet

La på meg 19 kg i først svangerskap. Tok av meg nesten alt før jeg ble gravid med nr 2. Er i uke 17 og lagt på meg ca 3 kg (61kg-162cm)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke gått opp noe. Er nå 19+2

Skrevet

Jeg veide 64 da jeg ble gravid, veier nå 61 og er 19+4.. Har vært plaget med en del kvalme..

Skrevet

Jeg skal til legen på tirsdag neste uke. Er veldig spent :) Har ikke vekt hjemme.. Er 16+6 idag ::))

Skrevet

hei... er 28+3 dager....veide 62kg før jeg ble gravid...veier 69kg nå..så da har jeg gått opp 7kg så langt....ikke så mye for meg da..gikk opp 36kg med førstemann...mye vann i kroppen da jeg fødte sommeren..nå er det annerledes...regner ikke med å gå opp så mye nå...jeg har lagt om kostholdet og trener...:0)

Skrevet

Veide 49,5 kg før jeg ble gravid, og nå veier jeg 52,6 kg, dvs 3,1 kg opp så langt. Er i 25. uke. Hadde ikke sååå mye ektstra fra før, og synes ikke det er noe stas å legge på meg. Lurer fært på om ikke vekten kommer til å rase på i løpet av de neste ukene....

Skrevet

jeg veide 69 da jeg ble gravid..

og veier nå mellom 69 og 70, litt varierende...

er 14+0 i dag...

Skrevet

Jeg veide ca 80 kg før jrg ble gravid, er nå 26+2 på vei og veier 88 kg..gulp...

Altså opp 8 kg til nå...

Men jeg er høy, 1,80.

Skrevet

Akkurat passe. Fyller kroppen både på langs og i høyden... :-)

Skrevet

Jeg veide 79 kg da jeg ble gravid, som er tre kg mer enn da jeg ble gravid med forrigemann. Gikk opp 8 kg under forrige svangerskap og har foreløpig kun lagt på meg ett kg i dette svangerskapet og er 26+1 i dag... gikk ned en del i begynnelsen pga kvalme og oppkast, men er nå altså på 80 kg.

Skrevet

jeg er 24+4 og veide ca 70 før svangerskapet og veier nå 77, opp 7 kg.

Skrevet

På svangerskapskontrollen i går veide jeg 65,6 kg...

Før svangerskapet veide jeg ca 55 kg...

Så det vil si at jeg pr. i dag 21+4 uker på veg har gått opp ca 10,6 kg :)

Skrevet

jeg veide 60 kg før sv.sk og har gått opp til 62 kg. er i uke 18 nå.

Skrevet

hei! Er 12+2 og har gått ned 4 kg, pga kvalme

Skrevet

veide 55 kg da jeg ble gravid, nå veier jeg ca 60,5, så opp 5,5 kg i uke 25! stresser ikke noe med vekta:)

Skrevet

Jeg veide 55 kg før jeg ble gravid. Er nå i uke 27-28, og har lagt på meg 15 kg. Hjelpe meg :)

Men jeg gikk opp 23 med første mann, men de kiloene forsvant fort med litt velvilje og trening, så det skal nok gå bra nå også.

Skrevet

veide 70 da jeg ble gravid nå veier jeg 75.. opp 5 kg..er i uke 25 nå:) men kiloene kommer vel til gangs mot jul , elsker nemlig julemat:):)

Skrevet

Hei,

jeg veide 76 når jeg ble gravid. Er nå i uke 26+4 og veier 86 kilo.... 3 måneder til.... Hjelp!!!

Skrevet

Veide 49 da jeg ble gravid. Jeg veier nå 53 og er i 17. uke... Puppene har fått litt der ja, hehe...

Skrevet

Jeg er nå 18 uker og har gått ned 4 kg. Formen har vært elendig. Gikk opp 21 kg i første og andre svangerskap. I det tredje gikk jeg opp 12 kg og i det fjerde ble det vel også rundt 12 kg. Er veldig spent på hvor mye det blir denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...