Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Vet liksom ikke hvor vi skal sette grensa,hva ting koster osv....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Hei. Budsjett er en vrien liten sak. Man skulle helst klart seg uten, for det er jo tross alt den vikigste kvelden i livet. Når man sier ja til å dele livet med den du elsker. Jeg har små regnet litt. sånn drøy regning. jeg er litt dyr i avrundingene, men jeg hater å handle dersom det ikke er salg eller tilbud, så jeg er grei der. jeg har lagt mitt på MAX 80 000,-og jeg skal under. det er ikke inkludert reise. vi skal ha ca. 40 gjester og koldtbord. mye av pynten skal være hjemmelaget. så saml venninnene og be de hjelpe deg. der sparer du litt. Lykke til og gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 våre utgifter kommer på max 30000.. Vi kjenner både fotograf og blomster ol . Vi bli 25 til middag og 45 kaffe og kaker.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2006 Anonym.... Kan en be bare på kaffe og middag?Det er jo kjempe greit!!!For sambo har så utrolig mange venner og de kunne jo komt til kaffen og ikke middag!Kjempe smart!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Tror vårt bryllup kommer på nermere 150 000kr. Vi skal ha ca. 80 gjester. Middagen vår koster ca. 1100Kr pr pers.4 retter inkl. drikke. Prisen, kommer jo helt ann på hvilke krav du har. Vil du ha en fotograf så kan han jo følge deg hele dagen kanskje for 10000-15000 kr. Men hvis du ikke er kresen kan du kjøpe engangs kamera til 50 kr på super`n. Middagen kan du lage selv til 50kr kuverten. Eller bestille 12 retters fra den fineste restauranten i byen. Så det beste er bare å titte seg litt rundt etter priser og ting man liker. Lykke til.
Jippi! Maibaby! Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Vi regner med at bryllupet vårt kommer på ca. 60 000. Vi skal bare ha med nærmese familie og noen få venner, men vi skal betale opphold og reise for alle til københavn (fire dager). Maten (med vin) på bryllupsdagen kommer på nesten 35 000... Men det er det verdt...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Da vi gifta oss brukte vi 10 000,- på klær, sko, ringer, blomster, fotograf og litt andre små detaljer. Maten tok mor og svigermor ansvaret for. Vi giftet oss borgerlig og hadde en veldig enkel bryllupsfest hjemme i vår egen stue, men har massevis av flotte minner fra dagen! Jeg var gravid i 5.måned, så av ulike grunner måtte det bli litt enkelt og komfortabelt. Har ikke angret ett sekund på at vi valgte å gjøre det på denne måten, og vi er fortsatt lykkelig gift i dag, to år etter!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Til HI Jada du kan trygt dele opp gjestene for middag og kaffe. Her hvor jeg kommer fra er det mest vanlig. Vi har heller ikke allverdens med midler til bryllupet og da har dette vært en kjempegpd løsning. I tillegg skal vi sette frem litt alkohol til kaffen og resten må gjestene ha med selv.
bambi&bamse Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Når vi giftet oss nå i sommer hadde vi egentlig ikke noe budsjett,vi hadde bestemt oss for at det vi ville ha det ordnet vi... Så det hele kom vel opp i 100 000 dk kroner. Men så fikk vi også som sagt alt vi hadde lyst på av luksus og frihet selv på dagen til å ikke gjøre eller tenke på noen ting Vi betalte for det hele selv og dagen var heeeeelt super!!!!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2006 sambo er så sparsommelig og skal ordne mat og sånt selv,ha det billigst mulig.Må finne ut av dette her,vil ikke sitte alene på bryllups middagen....
78Pus Skrevet 16. oktober 2006 #11 Skrevet 16. oktober 2006 Her har vi satt opp ett budsjett på ca 30000,- detet er da inkludert alt!! har ikke sprukket enda..hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå