Minesmå:)+en til! Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Føle alle føde rundt meg nå... Hadde termin 5.okt. 6 dager på overtid...føler meg helt alene...snufs...Gi meg litt fødestøv....
syvendehimmel, igjen, Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Joda, hadde også termin 5.okt. Vært til stripping i dag og blir ingangsatt til fredag dersom det ikke skjer av seg selv før det. Helt klar for litt fødestøv ja..........................Hvor skal du føde?
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg skal føde på Stavanger Universitets Sykehus. Jeg var også til stripping i dag, men ingenting skjer her nei. var det du som hadde en STOR baby i magen? Forstår godt situasjonen din da...(leste den) Hvor skal du føde? Håper noe skjer snart for oss begge....Lykke til på fredag ivertfall...
syvendehimmel, igjen, Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Huff ja, nå vil vi bli ferdige. Skal føde i skien. Lykke til til deg også.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå