Gå til innhold

Påmeldingsliste for nov/des/jan-gjengen sitt treff 24 oktober!


*1D*

Anbefalte innlegg

Da prøver vi oss i høyden;)

Håper ikke det fører til at mange trekker seg, vi får se om det er noe nærmere bakken neste gang! Jeg tenkte jeg kunne bestille bord 2-3 dager før, eller må det bestilles før...............???????? (tenker julebordsesong jeg....)

 

 

Jeg legge med linker på de 2 bussene som går forbi Tårnet (legg merke til at de bare går 1 gang i timen)........

Håper det jeg har skrevet er forståelig;)

 

Rute 20 skal du finne på D4 i sentrum og da går man av på Tyholttårnet stoppet(det tar ca 19 min. om Valentinlyst): http://www.team-trafikk.no/pdf/aug2006/20.pdf

 

Rute 60 skal du finne på M3 i sentrum og da må man gå av på Otto Nielsensv stoppet(det tar ca 15 min. om Lerkendal): http://www.team-trafikk.no/pdf/aug2006/60.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia!

jeg kommer og det er vel greit a ringe a hore det adg plass for det begynner vel sesong for julebord og dette er et populert plass a ha det pa...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være vrang her, men det står lite om hvor, når og hva dette treffet egentlig er.... ved å lese veldig nøye ser det kanskje ut som vi skal til egon i tårnet? når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;)

 

All den infoen ligger jo på Treff-oversikten som vanlig:)

(Har ikke lagt inn den infoen på de andre trådene tidligere heller........ )

 

Men det er (Tyholt)Tårnet som ble valgt denne gangen og vi møtes kl 19.00 som vanlig.

 

(Hvis noen fortsatt trenger noen å sitte på med, så må dere si ifra! Jeg disponerer dessverre ikke bil, men det er mulig andre gjør det.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sjekka bussrutene, men passer det med tidspunkt på når bussene går, og når treffet begynner? :)

 

Er helt klart med i tårnet jeg (satser på at formen er fin) men kunne gjerne tenkt meg å begynt litt tidligere, siden jeg er avhengig av å kjøre bil for tiden, og at jeg antageligvis må plukke opp mannen sånn rundt kl 20:00 :) Men passer det best for dere andre med rundt 19, så tar jeg meg noe enkelt og en brus, og stikker innom for å si hei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer så lenge det ikke har skjedd noe:) Møtes dere utenfor eller opp i tårnet? Er litt sjenert av meg i begynnelsen. Men jeg kommer meg fort...

 

Og jeg har sett på bussrutene, og både 20 og 60 går sånn at man er der til 1900.

20 går klokken 1825 fra byen og 60 går 1840 fra byen.

 

Gleder meg til å treffe dere...

 

Hilsen Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er apen for a forandre tiden sa det gar greit for meg...

 

men ma nesten hore med HI med tidspunkt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med...dersom ikke en annen viktig avtale har bestemt seg for å ankomme!

 

Bestiller stjerneklar himmel¤¤¤¤¤¤¤

 

Sees!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;)

 

Jeg har vanskelig for å komme så veldig mye før. Men er ikke noe i veien for å sette tiden til 1 time før, jeg kommer bare senere jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan dessverre ikke bli med på dette treffet - er 100% sykemeldt fra idag, og siden jeg bor på Fosen blir det litt slitsomt å komme inn til Trondheim bare for et treff... men håper det klaffer så jeg kan bli med på minst ett til før termin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Eg har ikkje vore med før, men tenkte å ta meg ein tur denne gangen. Bor rett i nærheten, så det passer kjempefint. Har menstermin 31.10 07 ULT 07.11, så det er ikkje sikkert at eg kan kome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på tårnet, var ikke på forrige treff så gleder meg til å bli me nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Lenge siden jeg har vært på treff nå, endelig en dato som passer :)

Men ble man enig om kl 18 el 19?

Forresten, jeg har plass til en person i bilen, hvis noen er interresert i skyss. Jeg bor på Flatåsen, så det hadde vært fint om den aktuelle kom fra samme kant av byen....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :-)

Kunne hatt lyst å vært med eg og, har ikke hatt mulighet til å vært med på noen før nå. Har termin 13.jan.

Gleder meg til å treffe andre som e gravide også endelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...