Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Siden min lille frøken er lite, om ikke null interessert i puppen til mamman, så har nå mamman funnet ut at tiden er inne for å sette igang renseprosessen - i kroppen. Så nå har jeg begynt å drikke masse vann, knasker urtetabletter som inneholder utrensende urter og har allerede etter 1 døgn begynt å merke at kroppen har fått en litt rar odør.......Har mye som skal ut og vet det godt. Har også renset mange ganger tidligere, men har kun hatt super effekt første gang jeg gjorde det for mange år siden. Så jeg er spent nå. Har jo gått på medisiner for reflux de siste 2 årene og tror nok mye ligger lagret hist og her.... Så nå venter jeg at urenhetene snart tyter ut av huden, at jeg må fly på do i enningen, og at all væsken som kommer ut av min kropp de nærmeste ukene dufter alt annet enn solskinn og lano;-))) Lekkert......!!
Gummelillan Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 He, he. Gleder oss til treff mandag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå