moderen Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Da er vi hjemme på 2 dagers perm, og sprengforer Karl Teodor for at vi ikke skal bli innlagt igjen på fredag... 7 uker i dag, så det er på tide!!! Og vi koooooooser oss!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Så flott da!!! Kan tenke meg det er godt for dere å få ham hjem:-)))) Fort deg tilbake til ham og kooooooooooooooos videre - vi kan vente vi vet du:-)
phantomet Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Så spennende, og herlig! Ønsker dere hell og lykke, og sender mange gode tanker! Kos dere masse, og nyt tilværelsen med lille vennen hjemme med familien!!! Det er dere virkelig vel unt...
Karomamma Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Selv om jeg ikke kjenner deg og lilleprinsen, vil jeg bare si SÅ HERLIG!! Vet litt om hvordan det er. Selv om vi ikke var på sykehus så lenge som dere, er det jo bare så fint å være hjemme litt. Lykke til!!
Gummelillan Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Åååååå, DET var dagens gladmelding! Kooooooooooos dere masse hele hurven ;-) Tenker det var stas å få hjem lillebror!
bofseloffs Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Så deilig for dere å komme hjem. Koooos dere masse og mat i vei, regner med at dere er rimlig lei sykehus nå.
Ronja65 Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Sååååå flott.... Tenk han er jo et stort under... og nå er han hjemme:-)). Vilken morsa du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis!!!
♥Snulder Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Det må jo bli herlig å komme hjem, roe seg ned, skape sine egne rutiner!!!
Trollmora Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Gratulerer! Kjenner den følelsen, vi kom ut etter fire uker med EldsteMann. Deilig å være hjemme hos seg selv, med familien rundt seg da. Lykke til med foringa og koooooos dere masse )
Gla-mor Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Så flott, det må være deilig. Håper det har gått bra med dere disse to dagene. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå