Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 unger er så herlige. mi er 14 mnd. lita bolle. hun er vilter, og klår på alt, men jeg flytter ikke på noe som helst, hvis det ikke er til skade for henne da. hun er ille til og skru av og på tv, i går satt jeg der og tok opp finger og sa fyyy. da tok hun opp finger og sa fffff. hehe. da måtte nok mamma snu seg ja. herlig. hører mange klager på soving spising, og det er så slitsomt sikkert for mange.men er så heldig jeg, hun legger seg kl 7 på kvelden og sover til 8 neste morgen, men har jobbet intenst med det siden jeg er alene med to barn, når hun har vært oppe 2 timer sover hun igjen 2 til 3 timer.må bare skryte og være stolt av min datter!!! må skrive litt. hun spiser og er en liten glad jente, men gud hun klår og krabber fortere enn jeg går. hun er 9 uker for tidlig født, men merker ingenting til det utenom str. er 16 mnd og bruker 74 str, men er lita og rund. nå er det like før hun går, tatt ett skritt. men reiser seg uten og holde seg nå. spennende tid den alderen der, alle dager skjer det noe nytt, men som sikkert mange med meg syns. en strevsom alder. alder fra 1 til 2 år er slitsom har ei på 10 år også så stort trinn, men de er såå ulike. håper dere tilgir meg for og skryte, måtte bare få det ut. liker denne siden veldig godt. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå