Fødemaskinen Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Babyen min har et vekstavvik på -19,4%, og det viser seg også at det er på grensen med fostervann (3,8 cm). Normalen ligger visst mellom 3 - 8 cm fikk jeg vite. Noen som har vært borti dette. Hva skjedde?Ble dere satt igang? Skal til ny UL + ctg om et par dager... Bekymret jeg.... Er selv i 39 svangerskapsuke.
Nina71 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg vet dessverre ikke noe om dette, men bare lurte på hvordan man "fant ut" at det var vekstavvik og lite fostervann, av. hvorfor man fikk mistanke om at det kunne være slik. Hva var det som gjorde at du ble sendt på UL + ctg? Hadde det noe med magemål el. symfyse-fundusmål å gjøre (dvs. at lege/JM oppdaget dette på vanlig kontroll og så sendte deg videre for grundigere undersøkelse?)?
Fødemaskinen Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Ble sendt på UL pga spørsmål om leiet til babyen. Han lå med hodet ned og var festet. Det var i den forbindelse det ble oppdaget at babyen hadde lite fostervann og var litt mindre enn forventet. Tok enda en UL (Ja 2 på en dag!!!), og tok ctg med sparketest. Så ren flaks at det ble oppdaget med andre ord....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå