Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 er student i halden, nylig flyttet hit.. alenemor med datter på 11 mnd.. merker utrolig godt nå hvor viktig det er å ha venner. har litt avlastning fra familien i helgene, men utenom det er jeg stort sett alene.. og føler meg egentlig ganske ensom. er ikke så mye jeg får dratt ut på ettermiddags/kvelds tid når jeg må være hjemme med datteren min. misforstå meg rett. jeg elsker å være mor, jeg bare savner å ha venner rundt meg! da særlig andre mødre. sukk.
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 har du msn? jeg har en datter på snart 1år! vill bare si at jeg også er ensom til tider.. men har fått kjempe god kontakt med ei på msn! Har snakket med henne i 1,5år og vi snakker om alt.. så kan jo vere du finner noen venner der! Ellers så er det vel noen fra halden her som kan ta kontakt vel??
2b&spira Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 er fra sarpsborg hvis det hjlper,er jo naboby å ikke så langt unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå