Gå til innhold

Viser dere kjolen til noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg ikke må vise den til mannen min... Så der er jeg "streng"

Men til mamma og søstrene mine, og noen veninner.... vet ikke om jeg klarer å la være. Jeg har ikke kjolen her, men blider av meg i den da jeg prøvde kjole... Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjolen min henger hos min forlover. Tenker nok at jeg viser den frem til noen venninner på lørdag (skal på fest til min forlover da). Men vi skal jo bare ha et lite bryllup med den nærmeste familie til stedet, så da kommer jo ikke disse vennene (kan hende dem møter i kirken, men vi spør dem ikke om det.) Mamma vet jeg er veldig nysgjerrig, så det er mulig jeg sender en mail med bilde av kjolen dersom jeg finner et bilde. Men de andre i familien må pent vente, he he :)

Skrevet

planen er at kun forloveren min ska sjå kjolen før bryllupet..

eg har jo grådig lyst å vise den, men e litt kjekt at ingen har sett den før den store dagen og.

mamma har jo klare formeninger om kossn den skal sjå ut og ka eg bare må ha, hehe, så kan hende eg ikkje klara å la være å vise den t ho..men skal hvertfall prøve

Skrevet

Jeg for min del driter i alle sånne gamle skikker,tror ikke på det! Vi gifta oss i Las Vegas i helga,og mannen min så kjolen den dagen jeg henta den på butikken. Måtte jo henge den opp her hjemme,og når vi kom frem til Vegas. Litt vanskelig å skjule noe slikt i en suite og en liten leilighet. vi var helt alene der borte,og gikk sammen ned til der limoen henta oss til vielsen,så da er det klart han så kjolen. Vi hadde jo ikke akkurat et tradisjonelt brullup,og jeg hadde heller ikke noen bløtkakekjole,men en enkel hvit "vanlig" kjole :-) Gikk fint alikevel,og vi er like lykkelige som alltid!

Men ser jo at det er stas å komme oppover kirkegulvet der mannen står og venter,og at han da får se bruden i kjolen for første gang:-) Hadde heller ikke min på i forkant,men hadde ingenting med tradisjonen å gjøre da!

Lykke til på Den Store Dagen!

Skrevet

Jeg har vist den til 3-4 venninner (inkl forlover) og mine to døtre :)

Jeg vil ikke vise den til søsken og foreldre , men var veldig spent på hva venninnene mine synes og da klarte jeg ikke å holde meg :)

Skrevet

Mamma og søstrene mine har fått se den...

Skrevet

Samboern min har faktisk sett den. Det var ikke helt planen, men vi stakk bare innom en brudesalong fordi vi gikk forbi og haddel litt tid til overs for å titte, og der hang jo drømmekjolen på salg til en slikk og ingenting... Så han var med å kjøpe kjolen faktisk. Men jeg bryr meg ikke så mye om det.. Det blir jo et annerledes syn på bryllupsdagen da jeg kommer pyntet og fin.. Og ikke står sleten i brudesalongen uten sminke og håret i en hestehale.. hehe..

Skrevet

Det er ganske mange som har sett kjolen min. Mannan min har ikke sett den og heller ikke noe tilbehør. (hvis han ikke har smug tittet.) Den henger hjemme hos mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...