Gå til innhold

Hurra for et kjempe kjøp:)))) (samme som termin klubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært på Kappal inne på kjøpesenteret i byen. Og der, av alle steder, fant jeg den stilige gravide buksa. Visste ikke at de hadde mammaklær der engang :))) Gjett om jeg er fornøyd!!!! Trang nederst i beina og oppover låra, men samtidig god plass til bollemagen min og den satt som et skudd over rumpa, det røverkjøpet hehe:))) Det skal bare så lite til noen ganger for å gjøre ei gravid trulte blid og glad :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, så flott :) har gjort et godt kjøp selv jeg synes jeg. kjøpte en lang ullgenser på vero moda til 200,- og den satt kjempefint over kulemagen min :)

Skrevet

Ja moten som er nå passer supert til deilige gravide mager :))) Lange gensere og topper, og de har det i de fleste butikker. Også lange topper med sånn knyte greier bak på ryggen:) Hurra for røverkjøp :=)

Skrevet

Hva slags stoff var det i den? Er på jakt etter en sånn bukse. LIker best skikkelig smale bukser som går nedi støvletter og det er jo umulig å finne i gravid-avdelingene. Hvilken Kappahl var du på?

Skrevet

Milva76: På Lindex har de ei mørk dongeribukse som er helt smal i beina, den går fint nedi støvletter, og ser kjempefin ut på :o)

Skrevet

Tusen takk, Sukkerklumpen! Skal sjekke den ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...