Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg og mannen har vært sammen i 7år,vi er gift og vi har det bra sammen. ingen barn. Men så,siden våres har han trekt seg unna meg. Han ville ikke ha sex på en god stund og det var veldig frustrenede. jeg tok det opp med han og han viste ikke hva det var,men jeg måtte si fra når jeg ville ha sex. og det gikk jo bra en stund. Men nå,den siste mnd har han trekt seg unna meg igjen,vi har ikke sex,ikke vil han når jeg sier fra heller. Jeg kan ikke finne ut hva det er,han sier det ikke er noe,men det er jo helt klart det. og når jeg tenker etter så har vi jo bare hatt sex når jeg har spurt. det er jo helt feil. Noen som har lik erfaring?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Vanskelig å vite hva det kan være som er årsaken. kan ikke så mye om mannens lystmønster og alder. men har lest at menns lyst også naturlig kan endre seg i perioder gjennom livet.Men jeg tenker alltid på utroskap jeg når hører om menn som ikke er intr i sex? har han dårlig samvittighet for noe? jeg ville ha fulgt litt ekstra med på hva han gjør når han ikke er hjemme..men absolutt ikke sikkert det er noe slikt som forgår. men skader ikke å følge litt med, siden han tross alt har endret seg. Tror jeg vile ha lagt ut denne problemstillingen på en side hvor menn svarer, kanskje de har andre tanker om dette, fra mannens synspunkt? Håper det går bra for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå