Milimi Skrevet 26. oktober 2006 #26 Del Skrevet 26. oktober 2006 Milo viss d er gutt Emina viss det er jente Er bestemt forløpig.. men jeg kan enda skifte mening.. er jo lenge til april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #27 Del Skrevet 1. november 2006 Jente: Ingrid Kristin Gutt: ????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2006 #28 Del Skrevet 2. november 2006 Vi har ikke helt bestemt oss enda, men mine favoritter er: Sandra Elise Kim Daniel Kim David Jonathan Ronja Det vi HAR bestemt oss for er at vi skal ha dobbelt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma81 Skrevet 2. november 2006 #29 Del Skrevet 2. november 2006 Vi har disse favorittene foreløbig: gutt: Aron Sverre jente: Mona Lovise Men det kan hende vi har endret mening til gullet popper ut i januar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fred_ Skrevet 3. november 2006 #30 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har en venn som skal bli pappa og jeg skal være fadder til ungen, men fikk helt bakoversveis når jeg hørte navnet. Jeg søkte litt rundt på nettet og fant denne siden. Her ser jeg visst at navnet ikke var så uvanlig i forhold til mange av dere. Men i alle dager. Er det noen av dere her inne som skal stå på siden av en fotballbane å heie på unga deres?? Skrike alle disse utrolig vanskelige dobbeltnavna utover banen el. lignende?? De stakkars unga skal bruke dette navnet når de blir eldre. Er det ingen av dere som tenker på det? Skjønner at dere syns deres egne unger er spesielle, men det finnes da grenser? Hvorfor ikke bare Kari el Ola? Noe kort og enkelt? Hva skal en unge/person med ett navn som kun står på førerkortet uanset? Jeg blir provosert når jeg hører om forledre som gir unga deres navn som gjør dem til mobbeoffere allerede før dem er født. -f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #31 Del Skrevet 3. november 2006 Ærlig talt, Kari eller Ola?? huff du var vel oppfinnsom, vi er i 2006 hvis du ikke har fått med deg det.. Skjønner godt at folk vil ha spesielle navn på barna deres jeg.. Det er deres avgjørelse uansett. Og når de blir eldre så blir det mer å mer vanlig at man har litt mer annerledes navn enn akkurat Kari eller Ola................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2006 #32 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg tror egentlig at dagens samfunn er ganske "snille" når det gjelder navn. Jeg har nå funnet navn både hvis det blir ei jente, og hvis det blir en gutt. Begge er dobbeltnavn, for jeg syns det er greit at h*n kan velge det navnet de liker best å bruke det. Jeg har selv dobbeltnavn, og bruker bare ett av de til vanlig. Jeg syns egentlig ikke navna her inne er så ille heller jeg. Dessuten så skal det ganske mye til for å bli mobba for navnet sitt. Tror nok "mobbere" i dag er litt mer oppfinnsomme enn som så. Mine navn er forresten Jente: Ingrid Kristin Gutt: Noah Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julla Skrevet 5. november 2006 #33 Del Skrevet 5. november 2006 Venter gutt og han skal hete Sverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 7. november 2006 #34 Del Skrevet 7. november 2006 Nei, det er ikke lett. For oss gikk valget ganske greit. Kjæresten min heter Kim så blir det gutt blir det Joakim og jeg heter Annette så jenta får navnet Jeannette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #35 Del Skrevet 7. november 2006 Hild:Frøya: du bør ha Ingrid Kristine.. Ingrid Kristin blir helt feil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2006 #36 Del Skrevet 8. november 2006 Hun skal hete Ingrid Kristiiiiin (med lang i) IKKE Ingrid Kristin.. Kristine heter venninna mi, så jeg oppkaller henne istedenfor etter mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 8. november 2006 #37 Del Skrevet 8. november 2006 Enten Madelen, Alexandra eller Amaile tror eg. Guttenavn så e fine: Marcus,Jonas, Tobias, Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene gravid igjen:) Skrevet 8. november 2006 #38 Del Skrevet 8. november 2006 jente: Mathea gutt: Theo kjempe fine og enkle navn, som ikke så mange heter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 8. november 2006 #39 Del Skrevet 8. november 2006 Jente; embla Gutt; Ask eller Jostein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 10. november 2006 #40 Del Skrevet 10. november 2006 Gutt: Dave Batista Jente: Mialita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minna83 Skrevet 12. november 2006 #41 Del Skrevet 12. november 2006 Jente: Dina Pauline Gutt: Sondre Nathaniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #42 Del Skrevet 13. november 2006 HEIA Her heter nesten alle Amalie, blir liksom litt kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #43 Del Skrevet 14. november 2006 TØYSER DU???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #44 Del Skrevet 14. november 2006 Når jeg spør om du tøyser mener jeg selvsagt du som skriver Johannes Carsten Teodoric eller Johanna Christanza Caspara HÆÆÆ??? Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #45 Del Skrevet 16. november 2006 Nei jeg tuller ikke. Selv har jeg to navn og alle i min manns familie har tre. To av navnene er oppkalling, det tredje er et såkalt tilltalsnamn, som brukes her i Sverige. Vet ikke om det er så mange som vet men de fleste svenske har to eller tre navn utenom etternavnet. Til daglig bruker vi Victor og Babyn kommer til å kalles Johannes eller Johanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firebarns mor Skrevet 18. november 2006 #46 Del Skrevet 18. november 2006 vet det blir gutt så det er isak olaves som ble navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 18. november 2006 #47 Del Skrevet 18. november 2006 Gutten min skal hete Magnus, har en jente fra før av som heter Stina Jeanett....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #48 Del Skrevet 18. november 2006 Sol Atalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #49 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har fire - tvillingene Thea og Sander, Amelia og Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege3 Skrevet 25. november 2006 #50 Del Skrevet 25. november 2006 Venter jente nr. 3, de andre heter Christina & Andrine, hva passer til? Karina (Carina) kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå