Made in Oman Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hva heter det, som en kan smøre på gommene til barna når de får tenner?
Made in Oman Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 har skjønt at noen også gir de paracet ..? har en veldig akutt situasjon her i kveld ... lillegutt har sovt tilsammen 1.5 time siden kl 7 i dag morges!!! og først nå har vi skjønt at det er tenner på vei ... han er kun 9 uker, og 4 uker prematur ... hva kan vi gjøre for å døyve vondtene hans i kveld ..? Han har i tillegg kolikk, minst 8 timer bæring i døgnet ... mor begynner å bli tullerusk her ... ;o)
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Det er ikke farlig å gi en paracet om han er utilpass og dårlig form. og smør på dentinox på tannkjøttet
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Her har det også vært krise til tider i tre dager nå. Dentinox hjelper ikke merkbart, men han syns det er godt å sutte på en kald, våt klut. I dag såg jeg litt kvitt der høyre fremtann oppe skal stå, det var ikke tanna som har kommet igjennom, men det kan ikke være lenge til. Håper det går raskt over hos dere, vet at dette ikke kan være gøy, spesielt når han er så liten som din...
Kæmma og trultene Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Takk NewMom! Kald vår klut skal jeg prøve imorgen! Jenta mi har vært såååå sutrete i to dager, og det kjennes en anelse hardt oppe foran, og er en liten "klump" ned - må jo være tannebisser på vei!?! Men noe så enkelt som en klut har jeg ikke tenkt på.... =)
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Ja prøv det Ellers så kan en bitering som har ligget i kjøleskapet og blitt kald hjelpe, og alt annet kaldt. Lykke til, dette er pyton!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå