*We68* Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 er det andre her som har enn sånn sviende følelse nedentil. mere i lysken. og har menssmerter nå? jeg er 9 +1 i dag og akkurat som det blir verre enn de andre ukene. får man slike smerter fordi livmora vokser? eller andre ting?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er 5 uker og har sånne mens lignende "smerter" nederst i magen, og pluss at jeg er veldig oppblåst.... Har snakket med mange andre gravide venniner og de har akkurat det samme
tina 79:) Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg hadde sånne smerter i forrige uke, og legen sa at det er helt normalt, ikke noe å bekymre seg for. Jeg har i tillegg veldig vondt i ryggen om dagen, og det er visst ikke noe farlig det heller. Smertene ga seg etter 3-4 dager. Nå har jeg ingen smerter i det heletatt bortsett fra ryggen da... Det som er litt rart, er at det virker som om kroppen bytter på hvor det skal være ubehagelig, når jeg har ubehag i magen, er ikke puppene ømme, og nå har jeg ikke noe vondt i magen, men puppene har det ikke så godt. Kropp er merkelig
*We68* Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2006 slik er det med min kropp også. nå har jeg denne ekle følelsen i magen med smerter og sviing, og da har liksom den verste kvalmen gitt seg, men puppene er like ille som før, og så kommer bekkenløsningen verre frem igjen. men jeg tror den sviende føelsen er litt bekkenløsningen også, for det er liksom i lysken det er verst med den og sps. når jeg sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå