Gå til innhold

Noen som har vært hos legen ennå?


askeladda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ha time hos legen tidlig, men fikk ikke komme før i uke 12. Men jeg har bestilt time hos jordmor i stedet og skal dit i morgen. Er 7+1 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen igår (6+2) men det var pga at jeg har høyt blodtrykk fra før av + går på faste medisiner, så ville snakke med ham om dette i forhold til graviditeten.

Tok alle faste blodprøver, leverte urinprøve, veide meg, fylte ut endel opplysninger og målte blodtrykket. Var skuffa fordi han hverken spurte om jeg tok folsyre, om jeg hadde symptomer, jeg fikk ikke disse informasjonsheftene folk snakker om eller noen ting...

Men skal dit igjen om 4 uker, og da skal jeg etterspørre dette. Er vel kanskje fordi det er så tidlig enda og 1. kontroll ikke er før i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen og på ultralyd... Var i begynnelsen på uke 6, så så ikke annet en liten pose i livmoren... Fikk med ultralyds bildene, så det var koselig. Har hatt en graviditet utenfor livmoren tidligere, så var heldig og fikk tidlig ultrald... Gleder meg til å gå senere, når man kan se litt mer.. :-)

 

Lykke til hos legen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil vente noen uker før jeg bestiller time. Jeg er bare 4+3 og det er litt tidlig å bestille allerede nå synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...