GIKA Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 våknet me sterke menssmerter i natt,klarte såvidt komme meg ut av senga,hadde vodt i ca 20 min så klarte jeg å sove igjen... magen min ble steinhard,smerter som gikk i rygg og mage.. er 3 gangsfødende,men usikker fordi førstemann ble jeg satt igang pga blødning,andre gang hastesnitt... vet liksom ikke ka som er normalt... er i uke 37. har mye menssmerter,kan det være noe på gang??
Turbotrollmor Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har også hatt noen slike. En lørdag kveld, med påfølgende vonde kynnere i løpet av kvelden og natten. Deretter ble det rolig, også kom det en ny knallvond en mandag formiddag. Resten av mandagen hadde jeg også masse kynnere, der en del av de var ganske vonde. Men de to siste dagene har det vært roli, og det ser ikke ut som det blir noen fødsel med det første på meg. Jeg er forresten i uke 39. Legen sier at det er definitivt fødselsforberedelser på gang, men at jeg godt kan gå slik ihvertfal i et par uker. Så vi får se hvor lang tid det tar... Lykke til til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå