Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Ønsker litt informasjon om denne vognen.. Vekt, om den er stor/liten sammenlagt, god å trille, om det går an å låse hjulet, om det er vendbar sittedel, full liggestilling, god plass inni(plass til voksipose, og kan brukes ut vognperioden), og selvsagt pris...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Da fant jeg en del informasjon om denne vognen på internett... men det jeg lurer på er om vognen blir stor sammenslått? Sånn i forhold til en simo kombivogn f.eks? Og om den er god å trille på grus og litt snø? Ser ut som hjula er litt små men er ikke sikkert de er det i virkeligheten.. Takknemlig for svar!!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 herqules.com...masse info om alle vognene!
Pappa'n til Snupi des05 Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Vi fikk nesten ikke vogna inn i bilen.....
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 fåer foresten kjøpt på toffeliten.no jeg fikk beskjed om at de kunne skaffe alle modellene,3 hjulingen er litt durere,men 4/6hjulingen lå på 3500kr.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Finner ingen herqules vogn på toffeliten.no jeg... Men er den så stor sammenlagt altså? Flere med erfaringer fra denne vognen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå