vinterpappa Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Er det noen av dere som har noen erfaringer med hva som er det største sjokket ved å bli far for første gang? Var det noe spesielt dere opplevde som dere ikke hadde forberedt dere på? Hva var den største gleden? Hva ble annerledes enn dere hadde trodd? Jeg er rett og slett nysgjerrig!
hr.strert Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Det jeg syntes var litt kjipt var at jeg ikke følte noe spesielt for den ungen som kom ut med det første, det tok uker før jeg virkelig ble pappa liksom , men mange sier umiddelbart etterpå at de var helt på tuppa...sjokket var at kjærringa skreik så på føden at JEG trodde jeg skulle dø.. måtte gå ut jeg.takla det ikke. sippa som ein liten onge sjøl, var sikker på at dama skulle stryke med. kanskje derfor ungen kom i andre rekke i første omgang også.men nå betyr den ungen aaaaalt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Eg trur første følelsane kjem veeeldig an på korleis fødselen skjer. Eg sjølv blei ståande igjenn aleine med lillejenta vår i eit par tre timar pga kjerringa skulle på operasjon i etterkant. Sippa som ein liten unge og glad som ein unge på julafta (viste at alt var vel med kjerringa, måtte berre sy igjenn nedentil)... Det var forresten også noko eg ikkje hadde forbredt meg på, men jentungen sovna omtrent med ein gang. Ho låg og sov i armane mine til etter at kjerringa kom tilbake. Eg satt berre å såg på ho med tårer langt nedover kinna og magen av glede. Eg hadde ikkje trudd på forhand at det skulle bli så vått og så mange intrykk. Men det var egentlig litt digg å sitte der aleine med jentungen i armane og berre sjå, sjå, sjå og glo litt meir på den nydelige ungen. PS. Kjerring betyr egentilg "det kjæreste en har". Ho er ikkje noko KJERRING som mange trur det betyr... Snart pappa til 2
samboer87 Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 ååååååå, homronene i sving her så ble helt rørt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå