Gå til innhold

Er det kommet til enighet ang. Modenfest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir fredag 17.november, eller tar jeg feil kanskje? Synes jeg så den datoen nevnt, som den som passet for flest.

Skrevet

OK

Men hvem skal ta kontakt med frk Koth og jrm Siri?

..og hvor skal happeningen foregå?

....har noen en barnevakt å tilby?

Skrevet

Tror halve komiteen er på reisefot akkurat nå, men kommer nok sterkt tilbake med mer info snart ;-) Men 17. nov er dagen jeg har markert i kalender her i allfall!

Skrevet

Neida, jeg som tuller. Komiteen er tydeligvis i landet begge to, observert her inne i løpet av dagen, så nå venter vi spent da ;-)

Skrevet

Tror ammetåken har tatt deg og......ha ha ha!!!

Velkommen i klubben, enda jeg nesten ikke ammer lenger.....frøken Hannah kan aller nådigst ta seg en sup til frokost, men det er mens hun fremdeles er litt trøtt og omtåket da:-)

Skrevet

Det var da fælt til mas, he he he...

Halve komitéen er akkurat kommet hjem fra Roma og den andre halvparten reiser til Køben i helgen, så vi har avtalt å ta et gravalvorlig komitémøte i neste uke.

Men... jeg har laget en avansert kontrollfreak-tabell med oversikt over de interesserte og krysset av på ja/nei-datoer. Det ser foreløpig ut som 17. november er da det passer for flest modne mammaer. Hvis ikke resten av festkomitéen har motforestillinger, blir det antagelig den datoen... Nå skal vi bare sette våre kloke og festklare hoder sammen og finne et kult sted.

Mer info følger til uken, så FØLG MED, FØLG MED!

Skrevet

Vi venter i spenning ;-))

Skrevet

Flott!!! 17 november støttes av resten av komiteen (litt i Roma-rus enda, så nå sier jeg ja og amen til alt:))) - Gleder meg! Og riktig god tur, kos dere masse - jeg ringer i morgen så kan vi avtale tid/sted for komitemøte!

Skrevet

Vi glær oss! Derfor maset... Og face it; det er ikke hver dag vi modenmammaene lufter oss på byen da ;-)

Skrevet

Ohhhh. Føler meg som en ungjente som skal på byen for første gang....:-))

Skrevet

Gjenstår bare å komme til enighet med samboer om hvordan vi skal gjøre dette da!!! Litt sånn "first date" kiling i magen.....;)

Skrevet

Da gjenstår det å finne en barnevakt da.

Kan nok ikke komme så veldig tidlig, må nok få Trollbarna i bingen først :o)

Skrevet

Bare lurer jeg... Hvem er denne festen for egentlig???

Skrevet

Kjære anonym!

Denne festen er for alle modne mammaer som henger på DIB...

Fortrinnsvis de som er hyggelige, snille og greie da :)

Noen har møtt hverandre før, men flere av oss har ikke møtt noen av de andre tidligere. Det blir som en diger blind date!!!

Mer info kommer til uken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...