Gå til innhold

Oktober: hvor mange oktober jenter igjen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er her! 7 dager til termin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin er 21. oktober. Må bare vent å se .....

Skrevet

hei. jeg har termin fre den 13.har masse kynnere å vondt i ryggen.slimproppen har gått.har 2 cm åpning,er veeeeeeldig klar for fødsel.

Skrevet

godt å se att det ikke bare er meg her...

Skrevet

hadde termin i dag. men nei!! ikke noe baby på meg enda!!

Skrevet

Termin 25.10, og forberedet på å måtte hoppe over i novemberklubben.

Skrevet

jeg har vel termin sist her jeg da, 29 oktober... hehe, men hadde ikke gjort noe om hu bestemte seg for å komme litt før:P

Skrevet

Er her fremdeles, jeg også. Termin den 17., så det kan jo ennå ta litt tid....Har hatt både murring og sterke kynnere i flere uker + rier som dessverre ga seg etter noen timer forrige kvelden. Uff, utålmodig nå, ja - førstemann kom to uker før termin og nå har jeg bare 5 dager igjen til denne terminen.

Lykke til alle sammen, spennende er det i alle fall å følge med her inne!!

Skrevet

jeg har termin den 25 okt, å sitter enda her med en badeball til mage..

Skrevet

termin 26.10, så blir vel ei stund endå;)

Slimproppa gjekk igår kveld, et bevis på at noke nærmar seg iallfall.

Lykke til , jenter..

Skrevet

hei! Har termin 26.10 jeg også, så jeg regner med å gå litt til ja..men slimproppen har gått,og hel søndag og mandag hadde jeg skikkelig rier,men de ble ikke regelmessig:((( så her går jeg enda...min mor fikk en uke før med alle 3 barna da,så jeg HÅÅPER at jeg følger hennes mønster...men jeg er forberedt på å gå en par uker over ja...

Skrevet

Jeg har termin om 6 dager. Ingenting har skjedd ennå. Føler jeg går på overtid da datteren min på tre år kom 7 dager før termin. Men, men det er vell bare å vente.

Skrevet

Har termin om 7 dager... Kjenner at kroppen holder på å gjøre seg klar, men jeg vet liksom ikke hvor klar den skal bli :-)

Skrevet

Jeg venter fortsatt. Har termin 19 okt. Har fått for meg at hun (blir jente) kommer rundt den 18 - 21 okt. Vet ikke helt hvorfor, men det er noe jeg tror. Min mor fødte alle sine ( 4 unger) rundt terminen.

Skrevet

har termin 23.okt og er her ennå ;)

skal vedde på at jeg havner i november klubben, men det skal bli

spennende å se ;)

lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Hadde termin 7.okt, slimproppen gikk den 8., hadde 3cm åpning den 6., men lille tulla vil ikke komme....ingen rier!!! :o(

Skrevet

termin 23. Men må sikkert over i nov-klubben. Gikk 10 dager over sist gang.

Lei...lei...lei...

Skrevet

Hei. Jeg har termin 28. Ser for meg at det blir overtid, etter som jeg er førstegangs. Så jeg blir nok med i november-klubben jeg også... selv om babyen kunne ha kommet nå.

Skrevet

Mi første kom 10 dager før termin, nr.2 kom 4 dager på overtid...

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har termin 22.oktober, og håper minst å gå til terminen. Ikke helt ferdig med oppussing i heimen enda... Er heller ikke rukket å bli lei, så dere må gjerne snike før meg dere som evnt ønsker det : )

Lykke til alle sammen, uanssett ikke lenge igjen for noen av oss da.

Skrevet

jeg har termin 25.okt og venter. Ingen slimpropp observert her i huset, vannet har jeg holdt på og lite kynnere som er smertefulle. Merker endel kynnere om jeg går, sånn når jeg er å handler mat, ikke fullt så hyggelig det.... Ellers har jeg hatt endel stikkinger nedentil, som jordmor sier er modnig av livmortappen. litt vondt i ryggen og. men ingen ting som sier at nå er det på gang... kjedelig, vil ha knøttet ut å i armene...

Skrevet

Er her enda jeg, hadde termin i går. Håper noe skjer veldig snart;-)

Skrevet

Hei hei!

24.oktober er datoen - men gutten kommer nok ikke før uti november... Prøver i alle fall å tenke sånn så jeg ikke blir altfor utålmodig ;-)

Men tida i permisjon går så fort, masse å fylle dagene med.

-Jippi, snart får vi treffe gutten vår!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...