Gå til innhold

Oktober: hvor mange oktober jenter igjen her?


kula 291011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. jeg har termin fre den 13.har masse kynnere å vondt i ryggen.slimproppen har gått.har 2 cm åpning,er veeeeeeldig klar for fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her fremdeles, jeg også. Termin den 17., så det kan jo ennå ta litt tid....Har hatt både murring og sterke kynnere i flere uker + rier som dessverre ga seg etter noen timer forrige kvelden. Uff, utålmodig nå, ja - førstemann kom to uker før termin og nå har jeg bare 5 dager igjen til denne terminen.

Lykke til alle sammen, spennende er det i alle fall å følge med her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 26.10, så blir vel ei stund endå;)

Slimproppa gjekk igår kveld, et bevis på at noke nærmar seg iallfall.

Lykke til , jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Har termin 26.10 jeg også, så jeg regner med å gå litt til ja..men slimproppen har gått,og hel søndag og mandag hadde jeg skikkelig rier,men de ble ikke regelmessig:((( så her går jeg enda...min mor fikk en uke før med alle 3 barna da,så jeg HÅÅPER at jeg følger hennes mønster...men jeg er forberedt på å gå en par uker over ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin om 6 dager. Ingenting har skjedd ennå. Føler jeg går på overtid da datteren min på tre år kom 7 dager før termin. Men, men det er vell bare å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin om 7 dager... Kjenner at kroppen holder på å gjøre seg klar, men jeg vet liksom ikke hvor klar den skal bli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt. Har termin 19 okt. Har fått for meg at hun (blir jente) kommer rundt den 18 - 21 okt. Vet ikke helt hvorfor, men det er noe jeg tror. Min mor fødte alle sine ( 4 unger) rundt terminen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 23.okt og er her ennå ;)

skal vedde på at jeg havner i november klubben, men det skal bli

spennende å se ;)

lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har termin 28. Ser for meg at det blir overtid, etter som jeg er førstegangs. Så jeg blir nok med i november-klubben jeg også... selv om babyen kunne ha kommet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22.oktober, og håper minst å gå til terminen. Ikke helt ferdig med oppussing i heimen enda... Er heller ikke rukket å bli lei, så dere må gjerne snike før meg dere som evnt ønsker det : )

 

Lykke til alle sammen, uanssett ikke lenge igjen for noen av oss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 25.okt og venter. Ingen slimpropp observert her i huset, vannet har jeg holdt på og lite kynnere som er smertefulle. Merker endel kynnere om jeg går, sånn når jeg er å handler mat, ikke fullt så hyggelig det.... Ellers har jeg hatt endel stikkinger nedentil, som jordmor sier er modnig av livmortappen. litt vondt i ryggen og. men ingen ting som sier at nå er det på gang... kjedelig, vil ha knøttet ut å i armene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

24.oktober er datoen - men gutten kommer nok ikke før uti november... Prøver i alle fall å tenke sånn så jeg ikke blir altfor utålmodig ;-)

Men tida i permisjon går så fort, masse å fylle dagene med.

-Jippi, snart får vi treffe gutten vår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...