Gå til innhold

Oktober: hvor mange oktober jenter igjen her?


kula 291011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin den 20. og venter nå jeg også... den forrige kom nemlig 10 dager før men det spørs om denne fortsatt syns det er greit i magen min... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 15. oktober. Håper det skjer snart. Er lei av å vente nå. Min første så kan vel hende jeg går over tiden.......

 

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin i går, men NEIDA! her skjer ingenting! Jeg som har vært optimist hele tiden og håpet på å føde før tiden (selv om det er min første)...hah så feil man kan ta!

Krysser fingrene for at det skjer noe snart nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her enda, men termin i morgen! Så kan jo fortsatt drøye ut!! Fikk nettopp litt slim ut i trusa, så håper at resten av proppen kommer snart!!! Hvertfall en start!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter, venter, venter...vanskelig å tenke på noe annet! Ttermin om 3 dager. Prøver å psyke meg opp med at det KAAAN være 2 uker igjen...huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 21 oktober, dette er første. Har hatt 5-6 rier siden mandag kveld. Har vært hos jordmor i dag, som sa at alt kunne skje fra i kvels, eller ingenting. hun satte opp ny time til meg om to uker i tilfelle ingen ting skulle skje =)

Lykke til dere andre, jeg håper på fødsel i løpet av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønnassen: jeg hatt sterke kynnere den siste uka. Har også en del smerter i mage/rygg, men har ikke sett noe til slimproppen eller vannet....så jeg får vel bare vente enda litt til.....sukk. Hva med deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flandsem: Kjenner ingenting. Kynnerne er ikke vonde, men hadde to netter med regelmessige kynnere med vondt i, pluss vondt i rygg og masse menssmerter, men tror du ikke d ga seg:(.... d var i sist uke...

 

Kjenner jeg vil få han ut nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger her jeg enda, med null tegn på at fødselen nærmer seg... men, kan jo risikere å gå en mnd til nesten så.. sukk..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin fredag 13.10.

Slimproppen har gått og jeg har nå fire cm åpning!!

Har ikke fødslen satt i gang av seg selv innen termin kl 09.00 så har jeg time for innleggelse og igangsetting pga svangerskapsforgiftning...

Mao er det uansett ikke mange timene til lille jenta vår melder sin ankomst!

 

***GLEDER MEG***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at ikke "alle" har født da.... Jeg har termin 25okt. og må vel bli her en stunde til ja. Bare håper å slippe å gå over til novemberklubben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 28 okt. å føler ikke noe tegn til at det skal skje noe. Føler meg så flått å fin egentlig. Kan ikke tro at jeg er høygravid ;)

Men nærmer seg nå jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 23. oktober og har egentlig ganske god tid! Håper jeg går til termin da det er masse å ordne i heimen og innkjøp til den lille! Har vært redd for å få før tiden da jeg har hatt masse kynnere siden uke 18 og de 5-6 siste ukene har jeg hatt vonde kynnere (mensmurring i mage og rygg), men ingenting har skjedd ennå, så jeg går nok i alle fall ut tiden, bare bra det! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også - termin 24.10. Er veldig utålmodig og håper på å føde før termin, men det skjer vel ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...