Gå til innhold

Har dere noe liggende i senga for å beskytte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mot fostervann hvis vannet skulle gå på natta?

Jeg nærmer meg termin og har begynt å tenke på at jeg kanskje bør legge noe under lakenet i tilfelle vannet skulle gå. Ikke kult å få hele senga ødelagt av fostervann. Ville tro at ett "tisselaken" blir for lite beskyttende..?

En annen ting er hva kan man sitte på i bilen på vei til sykehuset for å beskytte bilsetene?

Dette høres sikkert utrolig prippent og teit ut, men er jo greit å slippe og tenke på at det blir sølt fostervann overalt hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har ikke tenkt på det selv , men tror absolutt tisselaken holder for det kommer sjeldent splasj ut som en flom:) det er i allefall oftest vis du står oppreist..

Mitt vann har gått begge gangene i sengen og har bare blitt våt i trusa og når jeg reiser meg kommer det mer..(har ikke ødlagt sengen med det)

Skrevet

Jeg har et "tisselaken" i senga, sånn for sikkerhets skyld. Ved forrige fødsel kom vannet bare pipplende litt og litt, men da var hodet festet.

:o)

Skrevet

dette lurer jeg på å... flere?

Skrevet

jeg måtte tisse jeg og så gikk vannet på do , men der kom det rimelig mye og om jeg beveget meg så rant og rant det.

jeg kjørte i 3 timer og satt da på stort hånkle. Det stoppet og komme mens vi kjørte men sa splasj i gjen når jeg gikk ut av bilen. så det var vanskelig å gå opp på føden (gikk i sjørt med stort hånkle som jeg måtte presse opp mellom bena)

Skrevet

Jeg har plassert tisselaken i sengen.

Tenkte det kunne være greit å prøve å beskytte litt siden vi akkurat har kjøpt ny seng.

Skrevet

Jeg har også plassert tisselaken i senga, fikk ny seng i går, så med min flaks ender vel alt vannet opp der tenker jeg ;)

Skrevet

sist gikk vannet mitt mens jeg lå i senga, der var ikke noe hode festet. det var mye vann kan du si. tisselaken hadde ikke reddet den senga for å si det sånn:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...