Gå til innhold

Vi har MUS i det nye huset vårt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verdenskal vi gjørefor å bli kbvitt dem?

Hørerd e kravler i veggene om natten, ,og det er muselort på lkjøkkenet ca annenhver dag. Har kverka en i felle.

Er så redd for at de skal gnage på ledninger og forårsake brann!

Klarer skadedyrkontrollen å fjerne de? Evthvakoster det?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,det var synd.. Vi holder på å bygge og jeg er livende redd for at vi skal få mus der.

Her vi bor nå har vi hatt mus. Jeg anbefaler musefeller med litt svidd flesk på. Musa springer rett i fella! Sett dem på kvisten, kjelleren eller der dere vet at musa holder til. Vi har også en "museskremmer" i stikk-kontakten på kjøkkenet. Er litt usikker på om den fungerer, men jeg føler meg litt tryggere i alle fall :)

På felleskjøpet/byggmakker etc. har di musefeller og div utstyr. De anbefalte ikke gift pga at musene trekker ut etter vann, kan døue på turen ut og bli liggende en plass å stinke.

Lykke til i alle fall- håper dere blir kvitt musene.

Skrevet

samboer leide et sted med mye mus før, vi kjøpte sånn elektrisk museskremmer og den funka faktisk.. huseier pleide å sette ut musefeller og de ble tømt ofte. etter den elektriske dingsen ble satt inn så vi aldri mer mus der(vi hørte dem også i veggene og de spiste av tørrvarene i skapet) og huseier fant ikke en mus i fellene etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...