Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 at det skal ta sånn tid...hun sa vi skulle få time innen 3-4 uker pga sykdom. så tar det vel sin tid til å få denne meklingsattesten siden gubben sikkert ikke dukker opp...å skrive under seperasjonspapirer gjør han sikkert ikke heller. jeg klarer meg ganske dårlig økonomisk allerede.(han bor hos en venn og har ikke endret adresse) om han nekter å endre adressen...fordi hanikke har noe sted å bo, hva skal jeg gjøre da siden en av oss på endre den for at jeg skal få øknomisk støtte?
lab79 Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Vet ikke hva jeg skal si, men dytter litt opp så kanskje noen andre kan svare deg?
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 dytter litt jeg også..men har desverre iikke noen råd innenfor det emnet jeg heller..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Har du tatt kontakt med trygdekontoret? Regner med at de har vært borti problemstillingen før, så kanskje de har noen råd. Han trenger ikke skrive under seperasjonspapirene, det holder at en ønsker dette, så det trenger du ikke tenke på. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Hei. Du kan sende søknad til seperasjon, og den meklingsattesten selv om ikke dukker opp. Hvis han ikke skriver inder, så tar det ca. 2 uker lengre og få det innvilgett og da får du det. Be om og få det i posten går litt forterer da. enn på den andre måten. kan du ikke be han om ha adr. hos kamereten. eller ring folkregisteret, og spørr om hva du kan gjøre. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå