Gå til innhold

kule babyklær og masse lekkert til mamma:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan på det varmeste anbefale å ta en titt innom mammahuset.no evt besøke butikken i Moss! De har bare så utrolig masse lekkert til gravide, ammende og til mammaer som har litt myke kropper generelt ;-) Nå har de også startet så smått med baby/barnetøy og det er bare så utrolig fint!!!!!! Det er et dansk merke som heter molo (molo-kids.com) og er fargerikt og kjempestilig! Så er det norlie som også er dansk (norlie.dk) og nydelig i mer dempede farger. I tillegg så har de et norsk merke, men jeg husker ikke navnet og det er en mamma som har designet det da hennes barn hadde eksem. Nydelige, små plagg i sarte farger og med smarte kneppeløsninger. Til mammaen så har de mange flotte plagg, spesielt en serie som heter VidaVita (vidavita.com) og som er elastiske plagg og bare såååå mye lekkert! Og det går fint an å bruke de uten kjempegravidmage også:-))

Nå gleder jeg meg til lønning!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å fortelle at de er verdens søteste de jentene som driver butikken, og de har både ammestol og sofa til å slappe av i! Så babyen kan gjerne bli med:-)

Skrevet

Skjønner jo nå at jeg bare må begynne å legge shoppingturene mine til Moss!!! Kan jo hende at jeg trenger å ha noe til det lekre skjørtet....;-)

Skrevet

Ja, det må du jo:-))) Vi får ta et treff snart - shopping og turgåing!

Skrevet

Jeg er med på alt som er gøy, jeg da!

Men det skremmende er jo at når jeg ser mammatøy så tenker jeg at jøss, det er jo ganske stilig å være gravid da... Hvorfor glemmer jeg at jeg føler meg som en elefant når jeg er gravid?! Minner meg på at jeg bør begynne med minipillen snart....;-)

Skrevet

Hi hi, jeg ser gravid ut ennå jeg, eneste forskjellen er at jeg ikke har bekkenløsning lenger - heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...